باغ تالار , باغ عروسی , تالار عروسی

ساخت وبلاگ

باغ تالار عروسی شمس العماره و برگزاری مرام عروسی در زمستان

چند نظر و پیشنهاد جشن عروسی‌ در زمستان , باغ تالار عروسی شمس العماره و برگزاری مرام عروسی در زمستان , رعایت برخی نکات در عروسی فصل زمستان : هنگامی که جشن عروسیتان را در زمستان برگزار می کنید،نمی دانید که در چند ساعت بعد باران یا برفی میبارد، ریسک است ولی می توانید برای این جشن در این فصل ایده های جالبی ارائه دهید. برای گرفتن جشن عروسی زیباترین فصل،زمستان است . در این روز های برفی و خاطره انگیز گرفتن مراسم عروسی، شاید به نظر بعضی ها ریسک داشته باشد. ولی اگر خودتان این ریسک را پذیرفته باشید ما برای شما پیشنهادهایی داریم تا با انجام دادن آن ها این جشن را برای خود و مهمان ها تبدیل به یک خاطره ماندگار کنید.

مرام عروسی در زمستان

باغ تالار عروسی شمس العماره و برگزاری مرام عروسی در زمستان

هر فصل از سال زیبایی هایی برای خود دارد و هر فردی دلش می خواهد در یکی ز این فصل ها مراسم ازدواجش را برگزار کند از این رو سلیقه ها متفاوت هست و برای این کار باید آمادگی خود را بیشتر کنیم . تالار عروسی شمس العماره با مدرنترین و بروزترین تجهیزات گرمایشی و سرمایشی توانسته است مراسم عروسی را در هر چهار فصل به صورت عالی و باشکوه برگزار کند.برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با باغ عروسی شمس العماره تماس بگیرید:

باغ تالار عروسی شمس العماره

آدرس :

کرج , بلوار پیام ( جاده قزل الحصار) , بلوار خلیج فارس ( ملک آباد ) , باغ تالار شمس العماره

شماره تماس :

۰۹۱۲۱۴۴۴۴۲۴        ۰۹۱۲۱۰۲۱۸۳۹        ۰۲۶۳۳۳۵۹۰۶۰


چوب و شمع

نور شمع و شاخه های خشک درخت ، که در زیبایی و رمانتیک بودن برای تزئین سفره عقد و سالن عروسی مناسب است، و راهی ارزان قیمت و مقرون به صرفه، که حال و هوای صمیمانه و گرمی به مراسم شما می دهد.

کت خزدار

در روزهای سرد اگر می خواهید برای گرم کردن عروس یک بارانی ساده و سفید تهیه کنید تا در روز عروسیش بپوشد. چرا که این کار همه زیباییش را تحت شعاع قرار می دهد، بهتر است برای خرید دست به جیب شده و برایش یک هدیه به یاد ماندنی پالتوی پوست خز بخرید. که در عین حال زیبا و هم برازنده عروس شماست.

پذیرایی گرم در جشن عروسی

در روز های سرد زمستان برای پذیرایی از مهمانهایتان،میتوانید با نوشیدنی ها و دسرهای گرم مانند سیب داغ، لاته، اسپرسو با طعم دارچین و…استفاده کنید تا مهمان هایتان سرما را کاملا از یاد ببرند.

پوشیدن لباس سیاه برای ساقدوش‌ها

اگر ساقدوش ها لباس سیاه می پوشند به منظور بدشگونی نیست، بلکه در تقابل با محیط برفی زمستانی و لباس سفید عروسی شما منظره ای متفاوت به وجود می آورد، که یک فرصتی بی نظیر برای عکس گرفتن شما است . تا عکس های جالب و به یاد ماندنی داشته باشید.

گوی برفی

اگر می خواهید برای ساقدوش ها و مهمان هایتان هدیه ای بگیرید که به یادگار داشته باشند، می توانید در باره این گوی های برفی هم فکر کنید که حس و حال خودمانی به عروسی های زمستانی می دهند.

برچسب ها: , , , , , ,

باغ تالار , باغ عروسی , تالار عروسی...
ما را در سایت باغ تالار , باغ عروسی , تالار عروسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر talarshams بازدید : 360 تاريخ : شنبه 9 دی 1396 ساعت: 16:58

راهنمایی برای انتخاب بهترین آتلیه عکاسی برای مراسم عروسی

انتخاب بهترین آتلیه عکاسی , راهنمایی برای انتخاب بهترین آتلیه عکاسی برای مراسم عروسی , آتلیه عکاسی و فیلمبرداری مراسم عروسی در باغ تالار عروسی ( باغ عروسی شمس العماره ) : از قدیم صنعت عکس نشان میدهد که عکس های عروسی قدمت بسیاری دارند و از زمان ساخت نخستین دوربین و وارد شدن آن به ایران، عکس هایی از عروسی شاهان، شاهزادگان و درباریان گرفته شده است زیرا این عکس ها سندی زنده از فرهنگ و رسوم عروسی های گذشته به حساب می آید. این عکس ها نشان می دهد که در قدیم مردم چطور لباس می پوشیدند و چطور خود را آراسته می کردند. عکس های عروسی در میان بقیه عکس ها بی شک جایگاه ویژه ای دارد زیرا این عکس ها در بهترین روز های افراد گرفته شده است و پر از احساسات و عواطف و خوشحالی می باشد.

انتخاب بهترین آتلیه عکاسی

تاریخچه ای از عکس های عروس و داماد تا به حال

عکس های عروسی از چندین دهه قبل تا به الان تغییرات بسیاری کرده است. این تغییرات با نگرش ها، ذائقه ها و فرهنگ ها تغییر یافته است و در آن هیچ گریزی نبوده است. عکس های عروسی از نسل های قبل همیشه پر از شور و شوق و هیجان بوده است. جمعیت های زیادی که عروس و داماد را احطه کرده اند و عکاس ها در میان این شادی به ثبت لحظه ها پرداخته اند. با اینکه در قدیم دوربین های خوبی وجود نداشته است عکس هایی که در دهه های قبل گرفته شده است باز هم رنگ و لعاب خودش را حفظ کرده است و همیشه دارای انرژی های مثبت برای بیننده هایش بوده است. عکس های عروسی قدیم در حیاط و یا منزل عروس یا داماد گرفته می شد و با همان چیدمان و معماری قدیم آنها را به یاد داریم.

اما امروزه عروس و داماد ها در آتلیه های عروسی عکس های خود را ثبت می کنند و به جز خودشان کس دیگری در آن وجود ندارد. با برنامه های جدید مانند فتوشاپ همیشه سعی می شود که عیب و نقص هایی که در هر جایی از عکس وجود دارد گرفته و روتوش شود تا عکس ها به بهترین شکل در بیایند.

معایب و مزایای آتلیه های عکاسی

عروسی جزو مهمترین لحظات زندگی هر فردی به حساب می آید و همه دنبال این هستند که به بهترین نحو این لحظه مهم را ثبت کنند. عکس هایی که آنها را در اوج زیبایی و شکوه نشان می دهد و همین باعث شده که بازار عکاسان و آتلیه ها پر رونق شود. امروزه کمتر افرادی را می توان دید که برای مراسم عروسی شان به آتلیه نرفته باشند و چند عکس از خود به یادگار نگذاشته باشند.

جلوه هایی که به عکس های عروسی می دهند به زیبایی افراد تا حد زیادی می افزاید اما باید سعی کنید که این جلوه ها باعث نشود که عکس هایتان حالت مصنوعی بگیرد و چهره عروس و داماد از حالت طبیعی و خودشان دور شود.

شما دنبال چه آتلیه ای هستید؟

با تحقیق کردن و گرفتن آمار های مختلف می توان چنین برداشت کرد که تنوع، قیمت، کیفیت عکاسی و نحوه برخورد عکاس با مشتری از اولویت های هر عروس و دامادی برای انتخاب کردن آتلیه مناسب می باشد.

خیلی از افراد برای خود خواسته هایی مانند تکراری نبودن ژست ها و قیمت مناسب را در ذهن دارند. ممکن است برخی از افراد به خاطر قیمت بالا و یا برای مثال دریافت یکجای مبلغ یک آتلیه را به کنار بگذارند همیشه سعی نکنید که به آتلیه هایی بروید که قیمت بالایی دارند. قیمت بالا کیفیت خوب را همیشه در کنار خود ندارد و ممکن است به خاطر اینکه سرشان شلوغ است عکس های شما را سر سری درست کنند و آن چیزی که می خواهید را به شما ارائه ندهند.

همچنین سعی کنید که به چندین آتلیه مختلف سر بزنید و نمونه کار های مختلف را مشاهده کنید و قیمت آنها را بسنجید تا بتوانید بهترین آتلیه را برای گرفتن بهترین عکس های زندگیتان انتخاب کنید.

نکاتی که برای انتخاب آتلیه باید به آن توجه کنید

زمانی که به یک آتلیه عکاسی عروسی مراجعه می کنید به ژست ها، شکل نور پردازی، کیفیت و…. توجه داشته باشید. همچنین از آنها در مورد نوع دوربین ها، فلاش ها و تجهیزات دیگری که در فضای باز می خواهند استفاده کنند بپرسید. یکی از عمده ترین هزینه ها در آتلیه، فیلمرداری مراسم است. تعداد دوربین های مورد استفاده در شب عروسی، کیفیت دورین، هلی شات و کرین می تواند هزینه های شما را بالا یا پایین بیاورد.

ساخت کلیپ اسپرت برای نمایش در سالن عروسی را هم نیز در نظر داشته باشید.

اگر فردی مذهبی هستید

معمولا برای افراد مذهبی انتخاب کردن آتلیه کمی سخت تر میشود و دردسر های بیشتری ممکن است داشته باشد زیرا اکثر آتلیه ها پرسنل آقا دارند. ممکن است در روز جشن به شما باغ هایی را پیشنهاد کنند که هم زمان چند عروس و داماد در آنجا مشغول به عکاسی می باشند. پس حتما اگر این موضوع برای شما مهم است از قبل با آتلیه مورد نظر تان هماهنگ کنید تا به مشکل بر نخورید.

فقط به تبلیغات میدانی و محیطی توجه نکنید

سعی کنید فقط به تبلیغات میدانی توجه نکنید زیرا اغلب آتلیه ها امکانات خود را بیشتر از چیزی که وجود دارد جلوه می دهند و همیشه سعی در جلب رضایت مشتری دارند. اگر از دوستان و یا آشنایان خود به تازگی مراسم عروسی ای گرفته اند پرس و جو کنید مطمئن باشید که به نتایج بهتر و منطقی تری خواهید رسید. همیشه تبلیغات زبانی بهترین تبلیغ بوده است پس سعی کنید از افراد دیگر هم سوالاتی بپرسید تا بهترین آتلیه را پیدا کنید. همچنین این نکته را در ذهن خود داشته باشید که سابقه و تجربه آتلیه نقش مهمی در کیفیت کارشان دارد.

محیط آتلیه را برسی کنید دنج و دل باز بودن مکان و زیبایی های بصری ای که در آنجا وجود دارد در کیفیت و زیبایی عکس های شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.

عکس هایی منطبق با سلیقه ی عروس و داماد

زمانی که شما می خواهید در آتلیه عکس بگیرید از میان آن عکس ها به طور متوسط بیست تا سی عدد عکس بر اساس نظر شما و خود عکاس انتخاب خواهد شد. دقت کنید که این عکس ها کاملا منطبق بر سلیقه ی شما انتخاب شده باشد و بر همین اساس هم روتوش و ویرایش شود. پس به دقت تمام ویژگی ها نظیر پس زمینه عکس، نور پردازی، محیط و … را مشاهده کنید و بهترین های آنها را انتخاب کنید.

مهارت بالا و حرفه ای بودن عکاس

تنها دوربین خوب و وسایل مجهز دلیل به عکس و فیلم خوب نیستند سعی کنید فیلم نامه خوب و عکاس حرفه ای داشته باشید زیرا با یک دوربین معمولی هم می توان عکس های زیبا خلق کرد و این فقط به حرفه آن عکاس بستگی دارد. این را هم در نظر داشته باشید که برخی از آتلیه ها مدعی می شوند که عکس های آن ها به روز است ولی این صحبت اصلا درست نیست و عکس چیزی نیست که هر ماه بروز شود!

عکسهای جان دار بگیرید

عروسی یک روز تکرار نشدنی است پس باید اجازه دهید که حس های واقعی شما مانند استرس، خنده، گریه و شادی در عکس هایتان نمایان شود. در تمام عکس ها توی قالب خاصی که عکاس گفته فرو نروید و در برخی از مواقع کاری که می خواهید بکنید را بکنید. شما یک بازیگر نیستید که بتوانید مو به مو گفته های عکاس را اجرا کنید پس بهتر است که حالت طبیعی خود را حفظ کنید و در بهترین لحظات عروسیتان خودتان باشید.

رفتار و اخلاق دوستانه عکاس

فیلم بردار و عکاسی را انتخاب کنید که رفتار دوستانه و صمیمانه ای با عروس و داماد داشته باشد. زیرا با این کار عروس و داماد احساس راحتی بیشتری با عکاس خواهند کرد و از گرفتن عکس های احساسی خجالت نمی کشند. و عکس ها زیباتر و طبیعی تر می شود.

فیلم و عکس به یاد ماندنی

عکس های عروسی مهم ترین و خاطره انگیز ترین یادگاری مراسم تان می باشد و چند سال دیگر که به عکس هایتان نگاه می کنید همه خاطره های آن روز برایتان زنده می شود. این عکس ها با همه کسانی که شاید دیگر در میان شما نباشند یا آور خاطرات خوش مراسم شما است.

شما باید از عکاس مراسم بخواهید تا از لحظات طلایی و تکرار نشدنی عروسی عکس بگیرد و همیشه در میان جمعیت و در کنار عروس و داماد حضور داشته باشد تا از اتفاقاتی که خواهد افتاد عقب نماند. عکس هایی که برای عروسی تان دوس دارید داشته باشی را لیست کنید و به عکاس بدهید تا فراموش نکنید که چه عکس هایی را به عنوان یادگاری می خواستید داشته باشید.

فیلم عروسی هم به همان اندازه می تواند یاد آور شادی و لحظات خاص مراسم عروسی تان باشد. فیلم گرفتم از تمام لحظات از لحظه آماده شدن شما و آقا داماد گرفته تا حضور پدر مادر ها در کنار سفره عقد و لحظه بله گفتن عروس خانم. فیلم عروسی می تواند مستند هم باشد و تمام دقایق و روز هایتان را ثبت نمایید. کلیپ های مختلفی می توانید درست کنید معمولا در گالری های عکاسی می توانید نمونه های عکس و شیوه فیلم برداری و عکس برداری را ببینید و از بین آنها مواردی را انتخاب کنید.

یک پیشنهاد ویژه:

اگر برای فیلم و عکس خود خیلی نگران و حساس هستید و دلتان می خواهد همه چیز مطابق با میل شما پیش رود و در عین حال از اینکه کمی بیشتر هزینه کنید مشکلی ندارید. پیشنهاد می کنیم که عکس های عروسی تان را از چند روز قبل از عروسی انجام دهید. درسته ممکنه کمی عجیب به نظر بیاید ولی خیلی از آتلیه ها این پیشنهاد را به شما می کنند. برای اینکه این کار را عملی کنید لازم است لباس عروسی تان را در اختیار داشته باشید و با آرایشگر خود هماهنگ کنید تا برای آرایش مجدد تخفیف مناسب به شما بدهد. همچنین ماشین عروسی تان را باید گل آرایی کنید.
با این کار می توانید با خیال راحتم تمام روز را صرف عکاسی کنید و تمامی فیگور هایی که مد نظر دارید را امتحان کنید بدون اینکه نگران از دست رفتن زمان باشید.
در این حالت شما هم استرس کمتری دارید و هم می توانید هر چندتا عکس که می خواهید در تمام حالت ها بگیرید و روز عروسی را فقط به گرفتن عکس با خانواده و دوستان اختصاص دهید. مطمئن باشید با این کار خاطره های بیشتری را از جشن عروسی تان می توانید ثبت کنید.

حرف و نکته آخر:

اگر می خواهد پس از چند سال آلبوم عکس های تان را باز کنید و لبخند به لب هایتان بیاید در انتخاب آتلیه دقت کنید. نمونه کار های آن ها را به خوبی بررسی کنید. اگر می خواهید کلیپ اسپورت در سالن عروسی نمایش دهید حتما از آنها نمونه کار بگیرید و درباره کار های آنها تحقیق کنید. سلیقه های شخصی تان را برایشان بازگو کنید و تمام شرایط را به آنها بگویید. اگر خانواده مذهبی هستید جنبه های مختلف را در نظر داشته باشید بخصوص داشتن پرسنل خانم. برای عکس گرفتن به باغ شخصی بروید و فایل های اصلی کار ها را پس از اتمام کار از آتلیه تحویل بگیرید. تعداد دوربین ها و کیفیت و لوازم مختلف آنها را مشاهده کنید و درباره آنها تحقیق کنید تا به بهترین نحو عکس هایتان را بندازید.

خلاقیت در عکس یکی از مهمترین اصل ها می باشد پس عکاسی خلاق انتخاب کنید که بتواند برای شما فیگور هایی طراحی کند که منحصر به فرد باشد. رفتار آنها هم حتما در نظر داشته باشید که به خوبی با شما برخورد کنند.
امیدوارم این نکات برای انتخاب آتلیه به شما کمک کند. سعی کنید تمامی موارد بالا را در نظر بگیرید و آنها را عملی کنید تا بتوانید بهترین عکس ها را در این شب مهم بگیرید.


باغ تالار عروسی شمس العماره

آدرس :

کرج , بلوار پیام ( جاده قزل الحصار) , بلوار خلیج فارس ( ملک آباد ) , باغ تالار شمس العماره

شماره تماس :

۰۹۱۲۱۴۴۴۴۲۴        ۰۹۱۲۱۰۲۱۸۳۹        ۰۲۶۳۳۳۵۹۰۶۰


 

برچسب ها: , , , , , , , , ,

باغ تالار , باغ عروسی , تالار عروسی...
ما را در سایت باغ تالار , باغ عروسی , تالار عروسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر talarshams بازدید : 341 تاريخ : شنبه 9 دی 1396 ساعت: 16:57

اجاره باغ برای عروسی در کرج , اجاره تالار برای عروسی در کرج , اجاره باغ برای عروسی

اجاره باغ عروسی در کرج , اجاره تالار برای عروسی در کرج , اجاره باغ برای عروسی در کرج , اجاره تالار عروسی در کرج , اجاره باغ عروسی , اجاره تالار عروسی : آرزوی هر عروس و دامادی این است که مراسم عروسی خود را در بهترین تالار و یا باغ تالار برگزار کنند . و همیشه دغدغه این را دارند که آیا می توانند بهترین تالار و باغ عروسی را که دوست دارند پیدا کنند یا نه ؟ در زیر برخی از معیارهای انتخاب یک باغ برای عروسی را برای شما بیان می کنیم :

اجاره باغ عروسی در کرج

عروس و داماد باید در انتخاب باغ برای عروسی خود به موارد زیر دقت داشته باشند:

اول اینکه باغ عروسی باید در خاشیه شهر واقع شده باشد

وجود باغ در حاشیه شهر و محل سکونت مردم موجب می شود تا شما بدون دغدغه اینکه مزاحمتی برای دیگران ایجاد کنید مراسم عروسی خود را هرچه باشکوه تر برگزار کنید و یک روز به یادماندی برای خودتان و مهمانان خود ایجاد کنید .

دوم اینکه باغ تالار عروسی باید دارای پارکینگ اختصاصی باشد

نبود پارکینگ در باغ عروسی موجب نارضایتی مهمانان شما خواهد شد . و مهمانان و حتی اقوام نزدیک شما در حین مراسم عروسی فکرشان مشغول ماشین های خود خواهد بود. لذا این مورد را جدی بگیرید و قبل از هر اقدامی از وجود پارکینگ اختصاصی باغ عروسی مطمئن شوید.

دسترسی آسان به باغ تالار عروسی

باغی را باید انتخاب کنید که مهمانان شما به راحتی بتوانند آن را پیدا کنند و ساعت ها در جاده به دور خودشون نچرخند. حس خوبی به مهمانان خود خواهید داد وقتی که یک تالار و باغ عروسی مجلل و آشنا را برای آنها معرفی کنید .

امکانات و خصوصیات ویژه باغ عروسی

اکثرا باغ های عروسی و تالارهای عروسی زیاد به تجملات اهمیت نمی دهند و فقط به فکر این هستند که مراسم تمام شود و سریع تالار رو جمع و جور کنند و برای مراسم بعدی آماده باشند .لذا شما باید باغی را برای عروسی خود انتخاب کنید که بهترین امکانات را در اختیار شما قرار دهند :

برخی از امکانات باغ عروسی شمس العماره

  • بازارچه سنتی
  • کافی شاپ
  • شمع آرایی
  • گل آرایی
  • بار شکلات
  • تزئین سفره عقد
  • مراسم آتش بازی موقع ورود عروس و داماد به باغ
  • تزئین ورودی باغ عروسی
  • تالار های مجلل و شیک و لاکچری
  • و ….

همیشه به دنبال رویاهای عروس و دامادان عزیز بودیم تا بتوانیم بهترین و شیک ترین مراسم عروسی را برگزار کنیم . و با نظرسنجی و دریافت خواسته های تعداد زیادی از عروس و دامادها توانستیم به د لاکچری مراسم زیبایی را برگزار کنیم . و این روند را ادامه خواهیم داد تا هر روز بروز و آماده پذیرایی از عروسی های جدید باشیم.

مجلل بودن تالار پذیرایی

از دیگر مواردی ک باید در انتخاب یک باغ برای عروسی در نظر داشته باشیم . مجلل و شیک بودن تالار و باغ عروسی می باشد . شکوه یک تالار عروسی می تواند همیشه در خاطره مهمانان شما قرار بگیرد و همیشه رضایت خودشون را در برگزاری مراسم عروسی به شما اعلام کنند.

فضای باز و دلنشین محوطه باغ

باغی را برای عروی انتخاب کنید که بدارای فضای باز بزرگ و زیبا باشد.

در نهایت باغ تالار شمس العماره

چرا باغ عروسی شمس العماره را انتخاب می کنید ؟

تمام موارد بالا که اشاره به برگزاری یک مراسم عروسی مجلل و با شکوه می باشد را شما می توانید در باغ تالار عروسی شمس العماره پیدا کنید . گل آرایی زیبای , شمع آرایی زیبا , تزئین میز شام و… با مدرنترین و بروزترین مدلها را خواهید دید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با باغ تالار شمس العماره در کرج می توانید با ما تماس بگیرید.


باغ تالار عروسی شمس العماره

آدرس :

کرج , بلوار پیام ( جاده قزل الحصار) , بلوار خلیج فارس ( ملک آباد ) , باغ تالار شمس العماره

شماره تماس :

۰۹۱۲۱۴۴۴۴۲۴        ۰۹۱۲۱۰۲۱۸۳۹        ۰۲۶۳۳۳۵۹۰۶۰

بهترین و به یادماندنی ترین خاطرات را برای شما آرزو می کنیم .!


اجاره باغ برای عروسی در کرج , اجاراه تالار برای عروسی

باغ تالار شمس العماره مجللترین باغ تالار عروسی در کرج واقع در بلوار خلیج فارس آماده ارائه خدمات ویژه و مجلل عروسی شما در کرج می باشد .

 

برچسب ها: , , , , ,

باغ تالار , باغ عروسی , تالار عروسی...
ما را در سایت باغ تالار , باغ عروسی , تالار عروسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر talarshams بازدید : 395 تاريخ : شنبه 9 دی 1396 ساعت: 16:55

ورودی باغ عروسی , ورودی باغ تالار عروسی شمس العماره

ورودی باغ عروسی , ورودی تالار عروسی , ورودی باغ تالار عروسی , گل آرایی ورودیه باغ عروسی , ورودی باغ تالار شمس العماره کرج , ورودی زیبای باغ های عروسی  :  زمانی که می خواهید برای برگزاری مراسم عروسی یک باغ را اجاره کنید، به ورودی آن قبل از انتخاب دقت کنید. چنر ویژگی و نکات مهم در مورد ورودی یک باغ عروسی مناسب را در زیر بیان کردیم.

نمایی ار ورودی باغ تالار عروسی شمس العماره کرج را می توانید ببینید :

ورودیه باغ عروسی

باغ تالار عروسی شمس العماره

آدرس :

کرج , بلوار پیام ( جاده قزل الحصار) , بلوار خلیج فارس ( ملک آباد ) , باغ تالار شمس العماره

شماره تماس :

۰۹۱۲۱۴۴۴۴۲۴        ۰۹۱۲۱۰۲۱۸۳۹       


ظرفیت پذیرش تعداد مهمانان برای عروسی

همه باغ ها قبل از بستن قرار داد با مشتری، درباره تعداد مهمانان لیستی را در اختیار آن ها قرار می دهد. به این نکته توجه کنید که تعداد میهمانانی که مشخص شده با فضای باغ متناسب باشد. ممکن است برخی برای سود بیشتر، بدون توجه ظرفیت باغ ، تعداد مهمان ها را تعیین کرده باشند. ولی شما باید به عنوان یک مشتری فضای باغ را بررسی کنید و بعد آن را با تعداد مهمانان خود بسنجید.

هزینه ورودی باغ عروسی

هزینه و مخارجی که برای ورودی باغ عروسی دریافت می کنند در همه باغ ها مساوی و یکسان نیست. از سویی دیگر نمی توان یک باغ را به دلیل هزینه بیشتر به بی انصافی متهم کرد. ممکن است دلایلی برای خود داشته باشد. برای مثال در باغ های بزرگ، با امکانات بیشتر، مدیریت و خدمه مسئولیت پذیر، قرار گرفتن باغ در جای دنج و…هزینه های بیشتری را دریافت می کنند. در بعضی از باغ ها هم به دلیل کیفیت پایین خدمات، ورودی کمتری دریافت می کنند. بنابراین مخارج و هزینه ها دلیل مناسبی برای مقایسه باغ ها نمی باشد و باید به سطح کیفیت خدمات توجه کنید.

امکانات باغ باید چگونه باشد؟

باغ به دلیل داشتن هوای باز برای پذیرایی از میهمانان مناسب تر است. ولی بعضی از خدمات باغ ممکن است خدمات عروسی را مختل کند. از جمله به دلیل بودن فضای باز در باغ با شرایط آب و هوای سرد و بارانی مناسب نیست. بنابراین باغ باید از سیستم گرمایی و سرمایی برخوردار باشد تا در این زمان ها از آن ها استفاده کنند. همچنین یک باغ خوب باید دارای سایبان نیز باشد که در مواقع گرما و یا حتی بارش باران جشن خود را بدون نگرانی در زیر آن ها برگزار کنید.

طراحی و زیبایی باغ چگونه باشد؟

باغ باید از نظر ظاهری هم زیبا باشد. این زیبایی از قسمت ورودی باغ شروع می شود و در تمامی باغ باید زیبایی آن به چشم بیاید و خیره کننده باشد. تزئین باغ سخت تر از داخل سالن عروسی است و وسایل تزئینی که برای باغ استفاده می شود با تالار و سالن عروسی متفاوت بوده است. طریقه طراحی و فضاسازی محوطه باغ علاوه بر نظمی که در باغ به وجود می آورد تاثیر زیادی به زیبایی و هیجان جشن دارد. همچنین نور پردازی در باغ عروسی اهمیت زیادی در زیبایی جشن شما خواهد گذاشت که می توانید از ترکیب رنگ های زیبا استفاده کنید.

تاریخ مراسم و ورودی باغ

بعضی از باغ های عروسی روزها و ایام خاصی مشتری می پذیرند. رزرو کردن این باغ ها سخت است ولی قبل از انتخاب تاریخ عروسی، بهتر است نگاهی به روزهایی که ورودی باغ باز است، داشت و بعد تاریخ دقیق عروسی را مشخص کنید. در بیشتر مواقع باغ ها در ایام رسمی باز هستند و مشتریان آن ها نیز بیشتر است. پس بهتر است ماه ها قبل از برگزری عروسی خود باغ را انتخاب کنید تا به مشکل برنخورید.

قرار گرفتن باغ در منطقه خاص

اهمیت زیادی دارد که باغ در کدام قسمت شهر قرار گرفته است. همچنین بهتر است قبل از این که باغ را انتخاب کنید به موقعیت جغرافیایی آن توجه کنید. برخی از باغ ها در منطقه ای دور افتاده قرار دارند که رفت و آمد مهمانان را مشکل می کند که گزینه های مناسبی نیستند. باغ هایی هم که داخل شهر و نزدیک منازل مسکونی قرار دارند، نمی توان به راحتی مراسم عروسی را بر پا کرد، زیرا باعث مزاحمت همسایه ها می شود.

 

برچسب ها: , , , , , , , ,

باغ تالار , باغ عروسی , تالار عروسی...
ما را در سایت باغ تالار , باغ عروسی , تالار عروسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر talarshams بازدید : 335 تاريخ : شنبه 9 دی 1396 ساعت: 16:54

تاریخچه خدمات عروسی در ایران

تاریخچه خدمات عروسی در ایران چگونه است؟ : مراسم عرروسی از نسل های قبل و قدیم مرسوم بوده است، که تاریخچه طولانی و با سابقه ای دارد. اجداد و نیاکان ما جشن های خود را به طور سنتی و تعداد کمی از اقوام برگزار می کردند. همچنین اکنون که شاهد زرق و برق های زیاد و تشریفات زیادی در مجالس عروسی هستیم که این کار به تنهایی از عهده صاحب مجلس بر نمی آید و می توان از خدمات مجالس برای این کار استفاده کرد. نور پردازی باغ عروسی ، نور پردازی سالن عروسی، ویلا عروسی، اجاره سالن اجتماعات مراسم، اجاره باغ عروسی، کترینگ عروسی، شمع آرایی ، گل آرایی عروسی ، سفره عقد، موزیک مراسم، کیک مراسم، سالاد و دسر، میوه و شیرینی و تهیه غذا، تعیین وقت آرایشگاه، انتخاب لباس عروس از مزون، فیلمبرداری و عکاسی حرفه ای و…تنها تعدادی از برنامه های مراسم جشن عروسی هستند.انجام دادن این برنامه ها با یک برنامه ریزی دقیق و زمان مناسب برگزار می شود که انرژی و زمان زیادی نیاز است.

عروس و داماد برای برگزاری مراسم خود کارهای زیادی را باید انجام دهند که مراسم را به بهترین نحو برگزار کنند، ولی فرصت کافی را برای این کارها ندارند. به همین دلیل خدمات عروسی شکل گرفته اند تا خدماتشان را برای جشن های عروسی ارائه کنند. اولین باری که خدمات عروسی راه اندازی شد در اروپا بود که به اندازه امروز پیشرفته و گسترده نبودند، خدمات آن ها برای پذیرایی از میهمانان و راهی کردن عروس و داماد به پایان می رسید. در حالی که امروزه شاهد افزایش خدمات و سرویس دهی عالی آن ها هستیم.

اولین خدمات عروسی در جهان

اولین تشریفات عروسی در کشورهای اروپایی شکل گرفت. خدمات ابتدایی عروسی، به صورت یک سالن بوده که برای جمعی از آشنایان و اقوام عروس و داماد برگزار می شدند. برای بهتر پذیرایی کردن از میهمانان در این سالن ها به تعداد مهمانان میز و صندلی گذاشته می شود. در آن زمان یک نوع غذای مفصل برای پذیرایی کردن از میهمانان گذاشته می شد ولی امروزه از کترینگ هایی در مجالس عروسی استفاده می کنند، که از غذاهای متنوعی برای پذیرایی استفاده می شود. به طور کلی همه خدمات تالار عروسی شباهت زیادی به جشن هایی دارد که در منزل گرفته می شد. در خدمات عروسی های اولیه فیلمبرداری و عکاسی، آرایشگاه و مزون عروسی و… وجود نداشت و مراسم جشن عروسی به سادگی و بدون تشریفات برگزار می شد.

تا قبل از آغاز قرن بیستم و در دهه های ۱۹۲۰ و ۱۹۳۰ اولین جرقه برگزاری جشن های تشریفاتی زده شد. در همین سال ها بود که لباس های طرحدار و زیبا برای عروسی وارد مجالس عروسی شدند و همین امر جذابیت های برگزاری عروسی را دو چندان می کرد. کم کم این روش برگزاری جشن به ایران هم کشیده شد. برگزاری مجالس پر زرق و برق و تشریفاتی جای روش های سنتی را گرفتند. بعد از دهه ۱۹۶۰ بود که اولین بار دوربین های قابل حمل عکاسی ساخته شدند. در این زمان خدمات عروسی بدون دوربین های عکاسی بودند و مسئولیت عکاسی بر عهده عروس و داماد بود. و امروزه در سالن های خدمات عروسی استفاده از اناع نوشیدنی ها، خوراکی ها، فیلمبرداری و عکاسی، افکت ها، نور پردازی و رنگ ها به یکی از چیزهایی لازم برای مراسم عروسی تبدیل شده است.

تاریخچه خدمات عروسی در ایران

مرحوم محمد شفیعی که در سال ۱۳۲۸ جز اولین کسانی بود که توانست اولین سالن برگزاری جشن های عروسی را راه اندازی کند. بخپه طوری که بیش تر از ۶۰ سال از سابقه این خدمات عروسی در ایران می گذرد، که در این سال ها خدمات و مسئولیت های زیادی به آن ها افزوده شده است. همچنین دیگر نیازی نیست که خودتان کارها را انجام دهید و وقت و انرژی صرف کنید. می توانید همه کارها و امور را به خدمات مجالس عروسی بسپارید تا همه کارها را به نحو احسن انجام دهند. حتی اولین خدمات عروسی به روشی کاملا سنتی بوده است. ولی امروزه پا به پای تکنیک های روز دنیا حرکت می کند. سرویس دهی در خدمات عروسی ایران هیچ فرقی با سالن های اروپایی ندارد.


باغ عروسی شمس العماره

آدرس :

کرج , بلوار پیام ( جاده قزل الحصار) , بلوار خلیج فارس ( ملک آباد ) , باغ تالار شمس العماره

شماره تماس :

۰۹۱۲۱۴۴۴۴۲۴        ۰۹۱۲۱۰۲۱۸۳۹


 

برچسب ها: , , , , , , ,

باغ تالار , باغ عروسی , تالار عروسی...
ما را در سایت باغ تالار , باغ عروسی , تالار عروسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر talarshams بازدید : 352 تاريخ : شنبه 9 دی 1396 ساعت: 16:52

نکاتی درباره طراحی تالار عروسی , دیزاین باغ تالار عروسی

طراحی تالار عروسی , تزئین باغ تالار عروسی , دیزاین تالار عروسی با گل آرایی , شمع آرایی و چیدمان زیبای میز ها , تزئین و دیزاین یاغ تالار شمس العماره :  در مراسم تشریفات عروسی و برگزاری آن، خانواده های عروس و داماد تمام تلاش خود را برای هرچه بهتر مراسم و پذیرایی از مهمانان می کنند. به نکته ای که باید توجه داشت زیبایی و تزئینات تالار عروسی و باغ است. طراحی زیبا و منحصر به فرد باع تالار عروسی اهمیت زیادی برای میهمانان دارد.

طراحی باغ عروسی , دیزاین باغ تالار عروسی شمس العماره

همیشه بر اساس نظرسنجی که از مهمانان عزیز داریم از زیبایی و طراحی باغ عروسی و تالار پذیرایی شمس العماره تعریف شنیده ایم . ما در راستای رضایت مندی تمامی مشتریان خود که یک روز به یادماندی داشته باشند . تمام تلاشما نرا خواهیم کرد تا محیطی زیبا با طراحی منحصر به فرد را ایجاد کنیم :

طراحی باغ عروسی

برای کسب اطلاعات بیشتر و نیز بازدید از باغ عروسی شمس العماره می توانید با ما در ارتباط باشید:

باغ عروسی شمس العماره

آدرس :

کرج , بلوار پیام ( جاده قزل الحصار) , بلوار خلیج فارس ( ملک آباد ) , باغ تالار شمس العماره

شماره تماس :

۰۹۱۲۱۴۴۴۴۲۴        ۰۹۱۲۱۰۲۱۸۳۹


 

برای طراحی و دکوراسیون سالن به نکاتی اشاره شده که عبارتند از:

داشتن فضای مناسب برای پذیرایی از مهمانان

اولین و مهمترین نکته برای یک سالن خوب برای مراسم عروسی داشتن آزاد و باز برای پذیرایی کردن از مهمانان است. در جشن های عروسی برای رقص و پایکوبی ، باید فضای سالن طوری باشد که مهمانان احساس راحتی داشته باشند تا شب خوبی را بگذرانند.

‌سالن عروسی با نور پردازی

برای زیباتر شدن مراسم عروسی از نور پردازی استفاده می کنند. نحوه استفاده از نورها و رنگ می تواند به زیبایی مجلس شما بیافزاید. بهتر است در قسمت جایگاه عروس و داماد از نورهای رنگی استفاده کنید. انتخاب رنگ بنفش مناسب است و همچنین می توانید از رنگ های رنگین کمانی هم استفاده کنید.

انتخاب پرده و تزئینات سالن عروسی

خوب است برای نصب پرده در سالن عروسی، رنگ آن برخلاف رنگ دیوارها و همچنین سقف و کف و باشد. اگر در سالن عروسی سنگ ها از رنگ تیره هستند پرده را از رنگ روشن انتخاب کنید نا جلوه بیشتری داشته باشد. تزئینات دیگری که در سالن موجود است شامل روکش صندلی ها و رومیزی ها و… می باشد که می توانید پرده ها را با آن ها ست کنید تا زیباتر به نظر آیند.

استتفاده از گچ بری در سالن عروسی

گچ بری سالن عروسی قبل از راه اندازی کامل آن صورت می گیرد. این روزها گچ بریها در طرح های جدید ساخته می شوند. بیشتر گچ بری ها در سقف به کار برده می شود که از جذابیت خاصی برخوردار است. استفاده از نور پردازی در میان گچ بری ها یک زیبایی فوق العاده ای به جشن شما می دهد. می توان گچ بری ها را از رنگ های زیبا استفاده کرد برای زیباتر کردن سالن عروسی.

استفاده از میز و صندلی های مناسب و شیک در تالار شمس العماره

میز و صندلی هایی مناسب و استاندارد هستند که اگر مدت زیادی بر روی آن بنشینید احساس خستگی و کمر درد نکنید. جای نشستن صندلی ها باید نرم باشد همچنین ارتفاع میزها اهمیت زیادی دارد. در عین حال سایز میزهم مهم است. در صورتی که سالن عروسی کوچک است، می توان از میز و صندلی های کوچکتر در آن فضا استفاده کرد.

تالار عروسی

استفاده از گل آرایی در سالن

گل هایی که در سالن تالار عروسی انتخاب می کنید باید با یکدیگر تناسب داشته باشند. گل های رز قرمز گزینه مناسبی برای سالن هستند. همچنین بهتر است به نور پردازی هم توجه شود. برای مثال اگر از نور بنفش استفاده می کنید بهتر است گل ها هم با این رنگ سنخیت داشته باشند. با گذاشتن گل در ورودی سالن، روی میزها و فضای سالن زیبایی جشن شما را دو چندان می کند و دارای اهمیت زیادی است.

گل آرایی باغ عروسی

استفاده از شمع آرایی در تالار عروسی

یکی دیگر از گزینه هایی که در زیبایی سالن عروسی به شما کمک می کند شمع آرایی است. شمع های کشیده و بلند زیباتر هستند و باید روی تمام میزها گذاشته شوند. شمعدان هایی که برای میز عروس و داماد استفاده می شود باید متفاوت و زیباتر ازبقیه باشد. شمع و گل دو ترکیب زیبا در کنار یکدیگر هستند. بنابراین این دو باید بر روی میزها کنار یکدیگر قرار بگیرند.

شمع آرایی باغ عروسی

طراحی جایگاه عروس و داماد در باغ تالار عروسی

مهمترین بخش یک سالن عروسی جایگاه عروس و داماد است که باید به بهترین نحو و شکل ممکن طراحی و تزئین شود. قرار دادن یک پرده بزرگ در پشت سر عروس و داماد با طرحی زیبا، استفاده از نورپردازی در بالای سر آنها، آبنما و سایر طرح های جدید برای زیبا ترکردن این بخش از سالن اهمیت زیادی دارد

برچسب ها: , , ,

باغ تالار , باغ عروسی , تالار عروسی...
ما را در سایت باغ تالار , باغ عروسی , تالار عروسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر talarshams بازدید : 340 تاريخ : شنبه 9 دی 1396 ساعت: 16:51

در مراسم عروسی شیک پوش باشیم

در مراسم عروسی شیک پوش باشیم : در هنگام خرید لباس به مهمترین چیزی که باید توجه داشته باشید تا شیک و با کلاس به نظر بیایید این است که در کدام فصل برای مراسم عروسی، چه لباسی را انتخاب کرده و برای خرید اقدام کنید. برای این که چه لباسی را در چه فصلی بپوشید و انتخاب کنید، به بررسی آن می پردازیم.

باغ تالار شمس العماره مناسب برای برگزاری در چهار فصل سال

در مراسم عروسی شیک پوش باشیم

باغ تالار عروسی شمس العماره

آدرس :

کرج , بلوار پیام ( جاده قزل الحصار) , بلوار خلیج فارس ( ملک آباد ) , باغ تالار شمس العماره

شماره تماس :

۰۹۱۲۱۴۴۴۴۲۴        ۰۹۱۲۱۰۲۱۸۳۹


مناسب بودن لباس برای مراسم عروسی در زمستان

دشوارترین انتخاب برای خانم ها در مراسم عروسی پوشیدن لباس جشن در زمستان است. زمانی که برای خرید کردن لباس در این فصل می روید به پارچه های جواهر نشان مانندزمرد سبز رنگ و یا یاقوت دار و یا به پولک دوزی و زیبایی لباس توجه می کنید. پارچه هایی که این رنگ را دارند بسیار زیبا بوده و می توانید در چند مراسم دیگر آن را به تن کنید.معمولا برای میهمان از لباس با پارچه های زخیم تر استفاده می کنندتا در هوای سرد کارایی بیشتری داشته باشد. همچنین بهتر است به همراه آن لباس کوتاه با جوراب مات و سیاه رنگ بپوشید. اگر مراسم عروسی شما در هتل برگزار می شود از پوشیدن چکمه خودداری کنید.

آقایان بهتر است برای لباس جشن در زمستان کت پشمی تیره انتخاب کنند هم برای گرم کردن آن ها و هم برای شیک و با کلاس بودن آن، بهتر است چند لایه لباس بپوشید، مثلا می توانید زیر کت خود و روی پیراهنتان جلیقه بپوشید که مناسب این فصل است و بسیار زیبا به نظر می رسد. چیزی که اهمیت زیادی در ظاهر مردان می گذارد چگونه اصلاح کردن آن ها است. با ته ریش شما جذابتر به نظر می رسید به شرظی که خط ریش مناسب داشته باشید و موهای پشت گردنتان را اصلاح کرده باشید.

لباس مناسب برای مراسم عروسی در پاییز چگونه باشد؟

انتخاب کردن لباس برای مجالس عروسی در این فصل کمی سخت و دشوار است زیرا آب و هوا در این فصل غیر قابل پیش بینی است. در این فصل لباس های تیره نپوشید و از رنگ های روشن استفاده کنید. البته می توانیداز وضعیت آب و هوای روز عروسی اطمینان حاصل کنید.اگر لباس شما تیره است بهتر است از گردنبند های زیبا و درخشان، رژلب براق و یا شال روشن استفاده کنید که باعث جذابیت شما می شود. اگر خانم ها دوست دارند کفش جلو باز بپوشند پیشنهاد می شود برای زیبایی بیشتر از ناخن مصنوعی به همراه لاک هایی با رنگ زیبا استفاده کنند که به جذابیت آن ها می افزاید.

آقایان باید لباسی ترکیبی انتخاب کنند که کمی راحت تر باشد ولی راحتی به معنی نخ نما بودن و یا گشاد بودن لباس نیست. کت پشمی را بهتر است با یک کروات ابریشمی ست کنید. از رنگ های روشن استفاده کنید اما رنگ ها طوری نباشد که جلوه لباس شما را زشت کند.

لباس مناسب برای مراسم عروسی در تابستان باید چگونه باشد؟

لباس مخصوص فصل تابستان باید طوری باشد که علاوه بر زیبایی و شیک بودن، خنک و راحت هم باشد. با توجه به گرمای هوا در این فصل لباس هایی از جنس کتان، ابریشم و تور استفاده کنید که باعث خنکی شما می شود. می توانید لباسی را انتخاب کنید که بلند و گشاد به همراه کفش پاشنه بلند زیبا باشد فقط تنها از یک لباس استفاده کنید و از پوشیدن لباس های مختلف اجتناب کنید.

آقایان در این فصل از زدن کروات خود داری کنند و از یک پیراهن آزاد به همراه کت استفاده کنند. اگر جشن عروسی و مراسم آن در کنار ساحل برگزار می شودآقایان علاوه بر این که کروات نزنند جوراب هم نپوشند و از کفش های راحتی استفاده کنند.

لباس مناسب برای مراسم عروسی در بهار

در این فصل با بارش ناگهانی باران که مراسم در فضای باز باغ برگزار می شود، سعی کنید کفش پاشنه دار نپوشید چون با آمدن باران زمین خیس شده و باعث پیچ خوردن پای شما می شود و همین طور از لباس دنباله دار بپرهیزید. بهتر است با وجود رطوبت هوا همراه خود لوازم آرایش و اسپری مو داشته باشید. برای مراسم عروسی و پوشیدن لباس در این، فصل آقایان از لباس های روشن به همراه کت سبک استفاده کنند. مثلا می توانند از کروات روشن تر و جوراب رنگ روشن استفاده کنند، تا هم شیک تر به نظر بیایند و هم مطابق با این فصل لباس بپوشند.


باغ تالار عروسی و پذیرایی شمس العماره بهترین و مجللترین تالار  عروسی در کرج و منطقه می باشد برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با هزینه ها و منوهای باغ عروسی شمس العماره می توانید با ما تماس بگیرید :

باغ عروسی شمس العماره

آدرس :

کرج , بلوار پیام ( جاده قزل الحصار) , بلوار خلیج فارس ( ملک آباد ) , باغ تالار شمس العماره

شماره تماس :

۰۹۱۲۱۴۴۴۴۲۴        ۰۹۱۲۱۰۲۱۸۳۹

 

برچسب ها: , , , , ,

باغ تالار , باغ عروسی , تالار عروسی...
ما را در سایت باغ تالار , باغ عروسی , تالار عروسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر talarshams بازدید : 362 تاريخ : شنبه 9 دی 1396 ساعت: 16:49

کیک عروسی چگونه باشد بهتر است؟

کیک عروسی چگونه باشد بهتر است؟ : صرف نظر از اینکه کیک عروسی از اهمیت کمتری برای شما برخوردار است یا در صدر لیست «موارد آزار دهنده» عروسی تان قرار داشته باشد، نکاتی که در زیر بیان می کنیم باعث می گردد بهترین انتخاب را برای حل این مشکل داشته باشید.

کیک عروسی

۱-انتخاب کیک را زمانی انجام دهید که بیشتر تصمیمات مربوط به برگزاری مراسم را گرفته باشید!

شما برای مراسم عروسی خود کیکی می خواهید که با محل برگزاری یا باغ عروسی، طرز چیدن گل ها، لباس شب عروسی تان و منو مطابقت داشته باشد وحتی با فصلی از سال که مراسم در آن برگزار می شود همخوانی داشته باشد. به یک قنادی رفته و طرح و مدل کیک را سفارش بدهید. اگر به دنبال طرحی خاص هستید که متعلق به خودتان است مثلا نمونه ای از عکس خود یا توری لباس خود، پس حتما از قبل برای طرح آن فکر کنید بعد تصمیم بگیرید.

۲-حتما به هزینه سفارش کیک فکر کنید

هزینه ها در تشریفات عروسی متفاوت است، معمولا هزینه کیک را بر اساس تکه های آن حساب می کنند. اگر هزینه آن برای شما مهم نیست می توانید کیک را با میوه ها وگل ها تزئین کرد. با توجه به هزینه ای که در نظر دارید، و درک حالاتی که باعث مصرف ان می شود، می توانید انتخاب های خود را اولویت بندی کنید. مثلا اگر از گل بیشتری برای کیک مصرف شود هزینه بیشتری هم دارد، همچنین گل های شکری دست ساز هم هزینه زیادی دارند.

۳-اندازه کیک را مطابق با مهمانان و فضایی که دارید در نظر بگیرید!

معمولا کیک های سه طبقه ای برای ۵۰-۱۰۰ مهمان کافی است و کیک های ۵ طبقه برای ۲۰۰ مهمان یا بیشتر نیاز است. کیک شما باید با فضایی که دارید نیز مطابقت داشته باشد. اگر محل جشن در سالن عروسی بزرگی باشد، می توان ارتفاع کیک را با افزودن ستون هایی بیشتر کرد، همچنین می توانید لایه ای از فوم مصنوعی روی آن قرار دهید.

۴-گلی را انتخاب کنید که دوست دارید

اگر شما به ظاهر و زیبایی کیک اهمیت می دهید، به مزه آن هم توجه کنید که مزه آن مناسب باشد. وقتی به قنادی می روید مزه کیک را امتحان کنید و گل های شکری زیادی را بچشید.

۷- پوشش مناسبی برای سطح کیک انتخاب کنید!

برای سطح روی کیک از وانیل یا شکلات استفاده می کنند، معمولا شکلات خوشمزه تر است ولی باز هم به سلیقه شما بستگی دارد. اگر از طعم و مزه وانیل خوشتان می آید، لایه اول را شکلات بزنید و لایه بعدی را با وانیل بپوشانید. اگر در مجلس شما از رنگ های آبی و سبز استفاده شده است، بهتر است کیکی سفید با لایه های سبز سفارش بدهید.

۶-در نظر گرفتن آب و هوای مناسب!

عروسی خود را در روز آفتابی و فضایی باز گرفته اید، برای کیک عروسی از شکر و سفیده تخم مرغ و خامه استفاده نکنید زیرا همه این ها در هوای گرم ذوب می شوند.می توانید از قناد کمک بگیرید که در هوای گرم چه موادی برای کیک استفاده می کنند.می توانید برای روکش کیک از فوندانت استفاده کنید که در هوای گرم منجمد نمی شود.

۷-به هزینه تزئینات کیک فکر کنید!

بهترین تزئیناتی که گران هم نیستند میوه های تازه یا برخی از گل ها می باشند که هزینه بسیار کمی دارند. گل های شکری یا گل های دست ساز بیشترین هزینه را دارند.

۸-تاج کیک را فراموش نکنید!

برای تاج کیک روش های زیبا ومتنوعی وجود دارد، بنابراین از مجسمه های پلاستیکی استفاده نکنید، اگروسیله ای قدیمی از ارثیه خانوادگی دارید، آن را به قناد داده و از او بخواهید تا برای تاج کیکتان استفاده کند. همچنین می توانید از روبان های خامه ای و یا گل های شکری استفاده کنید. اگر مراسم جشن شما در باغ است می توانید از تزئینات مشابه نیز استفاده نمایید یا این که اگر مراسم عروسی شما در فصل زمستان است می توان از دانه های برفی خامه ای استفاده کرد. همچنین در بعضی از طراحی های کیک به تاج کیک نیازی نیست.

۹-برای تحویل کیک فکری کنید!

برای حمل کردن کیک ازماشین هایی مخصوص حمل که یخچال دارند استفاده شود. بهتر است کیک هایی که شکل پیچیده تری دارند قسمت به قسمت آورده شوند و در محل جشن سرهم شود.

۱۰-کیک تان را در مقابل دید مهمانان قرار دهید!

کیک را قبل از این که بریده و خورده شود جایی قرار دهید که همه مهمانان آن را ببینند. آن را روی میزی مناسب قرار دهید که در معرض دید همه باشد. از کیک های دایره ای شکل از میز گرد استفاده می کنند، ولی در بعضی از طراحی ها هم از میز مستطیل شکل هم استفاده می شود.هر چه میز شما از تزئینات زیبا برخوردار باشد نمای زیباتری به کیک شما می دهد.

۱۱-حتما کیک تان را بخورید!

بیشتر عروس و دامادها در مراسم عروسیشان شانسی برای کیک خوردن ندارند. از پرسنل خدمات بخواهید سهمی از کیک را برای شما کنار بگذارند، که در شب عروسی یا فردا آن را با همسر خود میل نمایید.

۱۲-کیک را در فریزر قرار ندهید!

اگر کیک را با بهترین روش هم بسته بندی کنید طعم و مزه آن در جشن عروسی تغییر خواهد کرد. بهتر است همه کیک را مصرف کنید و برای سالگرد ازدواجتان کیکی تازه با گل هایی شبیه کیک عروسی سفارش دهید. اگر به سنت هایتان پایبند هستید، کیک را در کیسه پلاستیکی گذاشته و آن را مهر و موم کنید.


باغ عروسی شمس العماره

آدرس :

کرج , بلوار پیام ( جاده قزل الحصار) , بلوار خلیج فارس ( ملک آباد ) , باغ تالار شمس العماره

شماره تماس :

۰۹۱۲۱۴۴۴۴۲۴        ۰۹۱۲۱۰۲۱۸۳۹


 

برچسب ها: ,

باغ تالار , باغ عروسی , تالار عروسی...
ما را در سایت باغ تالار , باغ عروسی , تالار عروسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر talarshams بازدید : 368 تاريخ : شنبه 9 دی 1396 ساعت: 16:48

تکنیک هایی برای آرامش عروس و داماد در مراسم عروسی باغ تالار

/0 دیدگاه /در /توسط

نکته ها و تکنیک هایی برای آرامش عروس و داماد : عروس و داماد باید بیشتر از هر چیزی آرامش و خونسردی خود را در مراسم عروسیشان حفظ کنند. قبل از مراسم عروسی حفظ آرامش و نکاتی را به عروس و داماد یاد آوری کنید. روزی که آرزویش را داشتید بالاخره فرا رسید؛ برای این روز لحظه شماری می کردید و خیلی وقت است منتظرش بوده اید و برای آمدنش کارهای زیادی را انجام داده اید. برای اینکه کارها خوب انجام شود برنامه ریزی کنید و آرامش خود را حفظ کنید.

تکنیک هایی برای آرامش عروس و داماد

یوگا و حمام آب گرم

مدیتیشن، یوگا ، پیاده روی یا خواندن دعایی کوتاه برای حفظ آرامش؛ انجام دادن چنین کارهایی را فراموش نکنید؛ ببینید کدام یک از این کارها به حفظ آرامش شما کمک می کند، بستگی به روحیه خودتان و کارهایی که در روز انجام می دهید دارد. یکی دیگر از این کارها حمام آب گرم است . می توانید بیشتر در حمام بمانید زیرا آب باعث می شود شما احساس آرامش بیشتری کنید.حتی صبحانه خوردن هم به شما کمک می کند پس خوردن صبحانه را فراموش نکنید اگر چه کم و کوچک باشد.

همراه داشتن یک کیف دستی

به همراه داشتن یک کیف دستی کوچک قبل از رفتن به آرایشگاه برای اتفاقات پیش بینی نشده، می توانید در این کیف دستمال کاغذی، یک بطری آب، کمی بیسکویت، سنجاق قفلی و یک بسته نخ و سوزن و یا هر چیزی که فکر می کنید به آن احتیاج پیدا می کنید بگذارید. اگر می خواهید زودتر به آرایشگاه برسید کمی زودتر از خانه خارج شوید تا به ترافیک برنخورید و دغدغه ای برای دیر رسیدن به مراسم را نداشته باشید.

نکته های طلایی

عروس خانم و آقا داماد عزیز برای اینکه روز عروسی خوبی داشته باشید، باید چند نکته را به خاطر بسپارید: هر چیزی ممکن است اتفاق بیافتد که در برنامه شما نبوده است،منتظر هر اتفاق غیر منتظره ای باشید. شما می توانید با مدیریت و برنامه ریزی و حفظ کردن آرامش خود با اتفاقات غیر منتظره مقابله کنید.

شما برای اینکه همه کارها را خودتان انجام ندهید، می توانید از اطرافیان خود کمک بخواهید تا اداره امور آن روز را به عهده بگیرند و شما فقط از آن روز لذت ببرید. در این روز لازم نیست شما به مهمانها رسیدگی کنید این کار را به بقیه واگذار کنید.هیچ یک از مهمانها توقع این کار را از شما ندارند.

اگر در این روز مهم دچار استرس شدید نفس عمیقی بکشید و شما تنها به این فکر کنید که آن روز بعترین و خاطره انگیز ترین روز زندگی شما است که این روز فقط یک بار در زندگی شما اتفاق میافتد.پس آرامش خود را حفظ کرده و به خود استرس وارد نکنید.

و در نهایت به خاطر داشته باشید که هر چقدر شما آرام‌تر باشید اطرافیانتان هم آرام‌ترند و می‌توانند کمک بیشتری به شما بکنند.


باغ تالار عروسی شمس العماره

آدرس :

کرج , بلوار پیام ( جاده قزل الحصار) , بلوار خلیج فارس ( ملک آباد ) , باغ تالار شمس العماره

شماره تماس :

۰۹۱۲۱۴۴۴۴۲۴        ۰۹۱۲۱۰۲۱۸۳۹        ۰۲۶۳۳۳۵۹۰۶۰

 

 

 

خدمات باغ تالار عروسی شمس العماره

باغ عروسی , باغ تالار عروسی , تالار عروسی , باغ برای عروسی , تالار پذیرایی , باغ برای مجالس جشن

 


 

برچسب ها: , , , , , , ,

باغ تالار , باغ عروسی , تالار عروسی...
ما را در سایت باغ تالار , باغ عروسی , تالار عروسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر talarshams بازدید : 388 تاريخ : چهارشنبه 22 آذر 1396 ساعت: 15:43

مدل آرایش زیبای عروس ایرانی‌ و اروپایی‌

/0 دیدگاه /در /توسط

مدل آرایش زیبای عروس ایرانی‌ و اروپایی‌ : بیشترین دغدغه برای عروس خانم ها در مراسم عروسی، تعیین مدل آرایشی هست که می خواهند به زیباترین نحو انجام شود. خانم های جوان که در آستانه روز ازدواجشان هستند و می خواهند بهترین آرایش روی چهره آن ها قرار گیرد، به این منظور مدتی را برای تحقیق و جستجوی آرایشگاهی مناسب، و بررسی مدل ها، و نحوه کار آن ها و پرس و جو از دوستان و آشنایان می گذرانند. برای این که در روز عروسی، آرایشی که دلخواه شما است وچهره ای زیبا و جذاب داشته باشید،رعایت چند نکته آرایشی و بهداشتی زیر ضروری است.

مدل آرایش زیبای عروس

عروس و نکات آرایشی قبل از عروسی

اگر می خواهید لبخندی زیبا داشته باشید و در روز عروسی بدرخشید،به زیبایی دندان های خود رسیدگی کنید و دندان هایی سفید و زیبا داشته باشید.یک عروس شایسته باید یک لبخند زیبا داشته باشد. دندان های سفید وسالم لبخند های شما را زیباتر می کند و به شما جذابیت خاصی می دهد.

برای زیباسازی پوست صورت و بدن خود اقدام کنید

اگر صورت شما دارای لک و جوش و هر نوع زائده ای است و می خواهید در روز عروسیتان پوستی صاف و درخشان داشته باشید برای از بین بردن آن ها به موقع اقدام کنید. اگر می خواهید ابرو وموهایتان را رنگ کنید حداقل باید یک ماه قبل این کار را انجام دهید تا رنگ موی شما ثابت شود و حالت زیبایی به خود بگیرد. در یک زمان بندی مناسب آرایشگر خود را انتخاب کرده و جهت مشاوره و گرفتن راهنمایی و راهکارهای مناسب به وی مراجعه کنید.همچنین امروزه با تغییر سنت ها و رسم های قدیمی، عروس خانم ها برای مراسم عروسی با آگاهی بیشتری آماده می شوند، در این میان مشاوره گرفتن در مورد مراقبت و ترمیم پوست قبل از مراسم، مهم و ضروری به نظر میرسد.

اولویت بندی با ليستي از نکات

اگر می خواهید قبل از عروسی تمام کار هایتان به طور منظم و دقیق انجام شود، می توانید از یک دفتر یادداشت برای فهرست کارهایی که می خواهید انجام دهیداستفاده کنید. شما به یاد داشته باشید در یک زمان بندی مناسب کارهایتان را انجام دهید و پس از انجام دادن آن کار،تیک آن را بزنید. شما می توانید از دوستان و آشنایان برای انجام کارهای مختلف کمک و همراهی بخواهید. آن ها می توانند در لحظه های حساس در کنار شما باشند و به شما آرامش بدهند، در انجام هر کاری کمکتان کنند و بتوانند در هر شرایطی کارها را به نحو احسن انجام دهند.

می خواهید در روز عروسي تان، بدرخشید؟

برای همه ما اتفاق افتاده که در عروسی، عروس خانم در اثر خستگی، استرس و افت فشار و…شاد نبوده ولبخندی به لب نداشته.کاری که یک عروس زیبا و ایده آل در روز جشن باید انجام بدهد با لبخندی خاص و ویژه ، خود را در طول مراسم حفظ کند. یادتان باشد تمام هزینه ها برای این انجام شده است که شما مانند یک ملکه در مجلس خود بدرخشید و مهمان ها با نگاه هایشان شما را تحسین کنند،لازم به ذکر است که شما با لبخند زیباتر خواهید شد.

علاوه بر این که باید شما لبخند ملیحی به لب داشته باشید باید توجه شما به این نکته باشد که خوش بویی نیز از دیگر ظرافت های یک عروس زیبا به شمار می آید. حتما در روز عروسی از بهترین عطرها استفاده کنید تا آقا داماد مدام عطر خوش شما را استشمام کند و از داشتن چنین همسری در کنارش، به خود ببالد.


 

خدمات باغ تالار عروسی شمس العماره

باغ عروسی , باغ تالار عروسی , تالار عروسی , باغ برای عروسی , تالار پذیرایی , باغ برای مجالس جشن


 

آرایشی زیبا برای بهترین روز زندگی!

کسانی که دارای موهای مشکی هستند حتما چشمانی سیاه رنگ و تیره دارند، ویا بالعکس کسی که موهای بوری دارد دارای چشمانی روشن است. کسانی هستند که به یکباره می خواهند چهره خود را تغییر دهند. با شناخت شکل چهره، می توان آرایش مناسب با فرم صورت، را انتخاب کرده و با تغییراتی چهره شما را زیباتر کرد. برای مثال با سایه ها و پودرها و یا انتخاب آرایش مو، می توان چشم های کوچک را درشت تر کرد، یا صورت های چاق را لاغرتر نشان داد.پس نگرانی به خود راه ندهید و با ما همراه باشید.

قبل از آرايش صورت خود را پاک سازی کنید

چند عامل برای چین و چروک و پیری پوست بدن وجود دارد،که شما را با آن آشنا می کنیم.

  • قرار گرفتن پوست در برابر شرایط بد جوی
  • حمله ی میکروب ها که به آب و هوا مربوط می شود.
  • نور خورشید، حرارت، رطوبت و باد

پس در حالت کلی، انواع آلودگی ها مثل عرق، چربی، گردو خاک، دوده و نیز سلول های مرده ی پوست، سطح پوست ما را اشغال کرده اند. برای داشتن یک پوست مناسب باید اقداماتی جهت پاکسازی پوست انجام دهیم، تا قبل از آرایش صورت ما آماده پذیرفتن مواد آرایشی باشد. در این مرحله پوست خود رابا پنبه و شیر پاک کن تمیز کنید،می توانید از ماسک هم برای پاک سازی استفاده کرد. یکی دیگر از راه های پاک سازی پوست بخور دادن است با این کار پوست شما شاداب شده و باعث از بین رفتن دانه های سر سیاه می شود.

با مصرف ویتامین می توانید پوستی شفاف، صاف و نرمی داشته باشید، در صورتی که هیچ وقت پوست بدنتان زبر و خشک نمی شود.

ویتامین ها می توانند از پیری پوست جلوگیری کرده و پوست را جوان نگه دارند، پوست را محکم می کند و از چرب شدن پوست جلوگیری می کند.در این رابطه اولین و مهم ترین توصیه برای حفظ سلامتی، مصرف منظم خوراکی های سرشار از ویتامین های مختلف به خصوص میوه ها و سبزی ها است. اما اگر نمی توانید روزانه پنج سهم میوه و سبزی میل کنید، حتما روی مکمل های غذایی حساب ویژه ای باز کنید.

اگر می خواهید پوستی لطیف و نرم داشته باشید و پوستتان مانع زخم های عفونی شود، ویتامین مصرف کنید.

استفاده مناسب و بهینه از نور آفتاب را فراموش نکنید. اگر می خواهید پوستتان را برنز کنید، بهتر است قبل از این که حمام آفتاب بگیرید پوستتان را با روغن زیتون و سرکه چرب کنید، روغن زیتون اثر آفتاب را بر بدن بیشتر می کند و سرکه باعث می شود پوست ما در برابر آفتاب نسوزد.

از عصاره های گیاهی زیاد استفاده کنید که تاثیر آن بر پوست، باعث جلوگیری از پیری و زشتی پوست می شود و سلول های سطحی پوست را افزایش می دهد.

آب و صابون پوست را به خوبی تمیز می کنند. اما صابون را باید به وسیله ی آب به طور کامل از روی پوست شست و تمیز کرد.برای انواع پوست ها از صابون مخصوص همان پوست استفاده می کنند تا باعث خشکی یا چرب شدن زیاد پوست نشود. بهتر است از آب ولرم برای پوستتان استفاده کنید، آن را با نواختن ضربه هایی با نوک انگشتان همراه با کمی روغن بادام برای تقویت پوست شما توصیه می کنیم.

بعد از شستن صورت، با حوله ای تمیز آب اضافی را بگیرید ودر حالی که کمی نمناک است می توانید از رطوبت دهنده ها استفاده کنید.

افرادى كه دارای پوست چرب هستند؛

پوست چرب با فعالیت بیش از حدی که برای تولید چربی دارد، می تواند برای افراد دردسر درست کند. کسانی که دارای پوست چرب هستند، بیشتر جوش می زنند و صورتشان بیشتر مواقع براق است. کمی آلودگی و گرد و خاک می تواند به پوست آن ها آسیب برساند. پس باید قبل از آرایش از لوسیون های مخصوص که مقدار چربی پوست را کاهش می دهد استفاده کنند و همچنین برای تمیز کردن این نوع پوست از آب و صابون استفاده کنید.

افرادى كه دارای پوست خشک هستند؛

یکی از علت های خشکی پوست نداشتن رطوبت است، که باعث می شود پوست زبر و پوسته پوسته شود پوست بدن در اثر کاهش و ترشح چربی توسط غدد پوستی خشک می شود که در این صورت نسبت به عوامل محیطی و بعضی مواد حساس می شود، که می توانید از مواد پاک کننده برای تمیز کردن پوست استفاده کنید، ماساژ هم تاثیر زیادی روی پوست های خشک دارد.حتما این کار را با مقداری کرم مرطوب کننده یا روغن بادام انجام دهید.

افرادى كه پوست مختلط دارند:

به پوستی مختلط می گویند که همزمان دو یا چند حالت مختلف را در خود داشته باشد. به عبارتی پوست مختلط پوستی است که بعضی از قسمت های صورت خشک یا پوسته پوسته باشد در حالی که بخش دیگری از صورت بینی وچانه و پیشانی چرب است. همچنین می تواند به صورت هم زمان دارای چین و چروک و جوش های سر سیاه نیز باشد.که بخش های خشک پوست را با پاک کننده های مخصوص پوست تمیز کرد وخشک نگه داشت و قسمت های چرب را با آب و صابون شسته و از لوسیون مخصوص پوست چرب استفاده کرد.

كرم پودر اصلى ترين مواد آرايش:

کرم پودر یکی از اصلی ترین مواد آرایشی است که شاید بدون آن آرایش چندان معنایی نداشته باشد؛ یک زیر سازی خوب می تواند شما را بسیار زیباتر کند.البته هدف از استفاده از کرم پودر یا همان زیر سازی آرایش این است که پوست حالت یکنواخت پیدا کند. همچنین انتخاب رنگ کرم پودر در زیبایی و تناسب آرایش بسیار مهم است.
این ماده در طرح ها و شکل های مختلف ساخته شده است و به مصرف کننده ها ارائه می شود.

مایع ؛ اغلب افراد به استفاده از کرم پودرهای مایع تمایل دارند به خصوص افراد با پوست نرمال و خشک چرا که کرم پودر های مایع پوشانندگی بسیار بهتری نسبت به پنکیک ها دارند.ماده اصلی این نوع کرم پودر امولسیونی است که دارای آب و روغن است و به آسانی پخش می شود و احساس سنگینی به صورت نمی دهد.

روغنی ؛ این کرم ها بسیار مرطوب و غنی هستند، مخصوصا مناسب پوست های خشک می باشند و چون بافت تقریبا سنگین دارند باید شما مطمئن شوید که خوب جذب پوست شده باشد. برای مصرف باید آن را تکان داد تا مواد رنگی و روغنی با هم مخلوط شوند.

کرمی ؛ کرم پودر های کرمی نیز از کرم پودر های مایع سنگین تر هستند. اگر پوستتان لکه و ناصافی دارد برای پوشاندن آن ها از این نوع کرم پودر استفاده کنید.

جامد ؛ کرم پودر جامد به صورت پودر، در رنگ های مختلف ارائه می شود که حتما باید موقع استفاده از آن، از اسفنج و آب استفاده کرد.

رنگ و روى بى نقص در آرايش عروسى:

برای این که پوستی شاداب و بی نقصی داشته باشید،باید از قبل روی پوستتان مراقبت های لازم را انجام داده باشید. پوست شاداب مواد آرایشی را به بهترین نهو جذب می کند و بر زیبایی شما می افزاید. توصیه می کنیم قبل از آرایش از کرم مرطوب کننده استفاده کنید تا مواد را بهتر جذب کند.

انتخاب مدل آرايش به آن آسانى كه فكر مى كنيد نيست!

انتخاب نوع آرایش در مراسم عروسی سخت ترین کار برای هر عروس خانم است. دقت داشته باشید در اولویت اول هماهنگی بین آرایش و صورت شما است .هر نوع آرایشی برای هر نوع صورتی مناسب نیست.

بهترين رنگ براى رژگونه:

رژ گونه از یکی از انواع لوازم آرایش است که محبوب بسیاری از خانم ها است. انتخاب صحیح رنگ رژگونه چهره را بازتر و روشن تر نشان می دهد.رژ گونه ها انواع مختلفی دارند؛ ژل، مایع، کرم و پودری ، که پر کاربردترین رژگونه نوع پودری آن است.

استفاده صحیح از رژگونه:

زدن رژگونه می بایست براساس فرم صورت انجام گیرد.رژ گونه آرایش را تکمیل و صورت را زیباتر می کند. کاربرد آن بسیار ساده و آسان است. باید یک خط فرضی از مردمک چشم به پایین و روی صورت کشیده شود، مرز بین بینی و رژگونه را مشخص می کند.اگر رژگونه بالاتراز بینی به طرف گونه ها و خط مو و شقیقه زده شود، برجستگی صورت را زیاد کرده و یک حالت کشیدگی به طرف بالا می دهد.

آرایش ابروها

وقتی هر روز به آرایش صورت می پردازید، نباید قدرت فوق العاده ابروهایتان را دست کم بگیرید. چشم ها اولین جایی هستند که به آن ها توجه می شود و ابرو مانند یک قاب زیبایی برای چشم است.هدف از اصلاح ابرو این است که به ابرو شکل واقعی و زیبایی که باید داشته باشد بدهیم. طوری آن را مرتب کنیم که نشان دهنده شخصیت اصلی چهره باشد.

ابروی ایده آل دارای مشخصات زیر است:

  • رویش موها منظم و یک شکل است.
  • موی ابرو خوش رنگ، درخشان و نرم است
  • ابرو به شکل ویرگول بوده و از ریشه ی بینی تا گوشه ی پیشانی نرم، صاف و خوش فرم ادامه داشته باشد.

ابروها به دو دسته تقسیم می شوند:

  1. ابروهایی که خودشان کامل هستند و فقط با کمی مرتب کردن زیبایی آن بیشتر می شود.
  2. ابروهایی که دارای عیب و نقص هستند و باید آن ها را به شکل یک ابروی بی نقص در آورد.

ابروهای سر بالا صورت را جوانتر نشان می دهد. ابروی سر بالا نشانه خوش بینی، شادی و جوانی است و به نگاه شما هوش وشخصیت می بخشد.
کسانی که دارای ابروی سر پایینی هستند سعی کنند آن را کمی بالا ببرند تا سن آن ها را کمتر نشان دهد، ولی این کار باعث نازک شدن ابرو می شود.در این مورد می توانید موهای ابرو را برداشته و آن را به صورت افقی در آورید تا یک حالت زیبا به چهره شما بدهد.

رنگ و آرایش ابرو

رنگ کردن ابرو در ظاهر کار ساده ای است اما همین کار ساده نکات و تکنیک های ریزی دارد که می تواند جلوه متفاوتی به ابروها بدهد و زیبایی آن ها را دو چندان کند. ابروهای سیاه صورت را ناراحت نشان می دهد. اما ابروی روشن هم نمی تواند حالت نگاه را نشان دهد. پس بهتر است که ابروی سیاه را کمی روشن و ابروی بور را کمی تیره تر کرد.

آرایش کامل و واقعی ابرو مکمل چشم است. آرایش ابرو را با کمک مداد ابرو می توان انجام داد، می توان به هر شکلی که می خواهید آن را طراحی کنید. جنس مداد ابرو باید خیلی خوب باشد و رنگ آن با موهای ابرو مطابقت کند. مدادی را انتخاب کنید که یک درجه روشن تر از رنگ اصلی باشد . هرگز از مدادهای تیره و قهوه ای که سایه قرمزی به ابرو می دهد استفاده نکنید.

آرايش چشم و تکنیک های آن

حساس ترین عضو بدن چشم ها هستند، که زیبایی حالت های چهره شما را کامل بیان می کنند. برای سلامتی و محافظت از چشمانتان از لوازم آرایشی که دارای مواد بهداشتی استاندارد و شناخته شده اند، استفاده کنید تا باعث حساسیت و عفونت برای چشمان شما نشوند.
آرایش چشم ها باید با مهارت خاصی انجام شود.که این مهارت را آرایشگران حرفه ای انجام می دهند. توجه به شکل صورت و چشم و رنگ آن ها در آرایش چشم ها بسیار مهم است و موجب آسان تر شدن کار و زیبایی بیشتر می شود.

تيرگی زير چشم را چگونه پنهان كنيم!؟

با آرایش کردن و تکنیک ها ی آ رایشگری می توان حلقه های سیاهی که در زیر چشم پیدا می شوند را پوشاند. می توان برای محو کردن سیاهی از پنکیک و یا کرم پودر استفاده کرد. برای پوشاندن تیرگی ها از کرم پودری با رنگ روشن استفاده کنید و این کار را از کناربینی تا کنار لب ها ادامه دهید. برای بخش های پف کرده چشم و محو کردن آن از کرم پودر تیره استفاده کنید. شما می توانید با مقداری کرم پودر در زیر چشم و خط خنده را از بین ببرید و حالتی شاداب به صورت خود ببخشید.

ريمل و زیبا کردن چشمان شما

ریمل های مختلفی و بسیاری وجود دارد اما کمتر کسی است که از تکنیک های انتخاب ریمل و استفاده از آن آگاه باشد، افراد کمی هستند که بدانند انتخاب ریمل بستگی به نوع چشم و مژه ها دارد و باید هنگام خرید تمام این موارد را در نظر داشت. برای زدن ریمل ابتدا از فرمژه استفاده کنید، در ابتدا نگاه خود را به سمت پایین بیاندازید، در این حالت مژه هایتان را از ریشه تا انتها با ریمل به دقت برس بکشید تا اندازه مژه هایتان کشیده شود. و اگر می خواهید مژه هایتان پرتر به نظر برسد این کار را دو یا سه بار انجام دهید، نه بیشتر زیرا در صورت استفاده زیاد مژه هایتان به داخل یکدیگر می روند و شکل زیبایی را به شما نمی بخشد.

هنر آرايش و کشیدن خط چشم

خط چشم مهارت های زیادی می خواهد، زیرا باید با دقت کامل، خطوطی صاف و نازک را در پشت چشم های خود کشیده و مطمئن شوید که با هم تناسب و تقارن دارند. برای کشیدن خط چشم از انواع پلاستیکی استفاده کنید چون براثر عرق کردن پوست، ریزش ندارد و تیرگی و سیاهی بر روی پوست باقی نمی گذارد. در این مرحله نوع چشم و صورت در آرایش بسیار مهم است.

انواع خط چشم :

۱- خط چشم باز، این نوع خط چشم مخصوص چشم های ریز است، که روی پلک بالا به صورت پهن و در زیر چشم ها و مژه ها به صورت باریک کشیده می شود.
۲- خط چشم بسته، که از روی پلک بالا و زیر چشم کشیده می شود و مخصوص چشم های درشت می باشد.
۳- خط چشم ترکیبی (بسته و باز)، این نوع خط چشم مخصوص چشم های گود است ، که از روی پلک بالا به صورت مورب و در زیر چشم ها نیز کشیده می شود.

آرایش سایه چشم :

بعد از خط چشم، سایه است که باعث جذابیت چشم ها می شود که انتخاب آن به سن، رنگ پوست و مد روز بستگی دارد. چشم ها اولین عضو صورت است که در مرحله اول به چشم می خوردیکی از راه های زیبا سازی چشم ها فوت و فن سایه زدن است که می تواند چشم ها را چندین برابر زیباتر نشان دهد. می توانید در شب از سایه های تند و پررنگ استفاده کنید تا در اثر انعکاس نور چراغ ها زیبایی چشمان شما باعث جلب توجه بیشتر شود. ازسایه های ملایم هم در روز استفاده کنید که چهره شما طبیعی به نظر برسد.

طرز استفاده از سایه :

در زیر ابروها و پلک ها از سایه سفید یا نقره ای استفاده کنید تا چشم ها شفافیت بیشتری پیدا کنند. رنگ روشنی را با قلموی تخت روی تمام پلک از گوشه داخلی چشم تا گوشه خارجی و تا نزدیک ابرو بزنید. بعد از رنگی کمی تیره روی قسمت متحرک چشم بکشید اما از چشم خیلی خارج نشود و ازقسمت گود پلک فراتر نروید. بعد از رنگ تیره به قسمت گودی پلک بکشید و تا نزدیک گوشه داخلی چشم ادامه دهید. و به کمک قلمو به سمت خارج چشم و کمی به سمت ابرو رنگ را روی پلک محو کنید.

از سایه برای پوشاندن و برطرف کردن عیب های چشم نیز استفاده می شود. می توان گودی چشم، پفی چشم، پشت چشم بلند یا کوتاه را با نوع سایه زدن و استفاده از رنگ های مناسب مهو کرد.

می خواهید تمام روز لبهايتان تازه به نظر بيايد؟

بعد از چشم ها این لب ها هستند که در صورت شما جذابیت خاصی ایجاد می کنند. رژلب هایی انتخاب کنید که خیلی چرب و یا خیلی خشک نباشند. اگر جنس رژلب شما خوب نباشد؛ لب را بد شکل می کند و روی لب تکه می شود. بنابراین توجه به مارک، مرغوبیت و تازگی رژ لب برای زیبایی و رعایت بهداشت شما ضروری است.
در ابتدا باید با مداد یا برس خط هایی دور لب ها بکشیم. این خط ها باید برابر و قرینه باشند تا عیب لب ها را رفع کنند و البته باید مداد همرنگ یا یکی دو درجه تیره تر از رژ لب باشد و با سایه و رژگونه نیز هماهنگی داشته باشد.

برای رژ زدن ابتدا از وسط لب شروع کنید وهمچنین از لب بالا و به اطراف ادامه دهید. بعد از این که لب پایین را هم رژ زدید و مرتب گردید، لب ها را تا چند دقیقه روی هم نگه دارید و از خوردن، آشامیدن و صحبت کردن برای چند دقیقه بپرهیزید تا شکل لب ها به رنگ رژ تغییر نکند.

دستمالی تمیز و لطیف را آغشته به پودر کرده تا رژ لب شما بادوام تر و چربی آن گرفته شود.سپس دوباره روی آن رژ بزنید. برای این که لب هایی برجسته و نمایان داشته باشید با برسی مخصوص لب ها را از بالا به پایین برس بزنید.

حرف آخر!

برای اینکه یک آرایش بی نقص و عیبی داشته باشید و در روز عروسی خود بدرخشید و زیباتر به نظر برسید باید تمام نکته های مراقبت از پوست را به طور مرتب حداقل یک ماه قبل از مراسم انجام دهید. همچنین لازم است که خواب مناسب داشته باشید و از تغذیه ی مناسب غافل نشوید. برای اینکه در روز مراسم خسته نشوید و تا آخر مجلس بتوانید قدرت بدنی خود را علیرغم خستگی زیاد و فشار کاری بالا حفظ کنید این نکته بسیار مهم است.

برچسب ها: , , , , ,

باغ تالار , باغ عروسی , تالار عروسی...
ما را در سایت باغ تالار , باغ عروسی , تالار عروسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر talarshams بازدید : 391 تاريخ : چهارشنبه 22 آذر 1396 ساعت: 15:41

راهنمایی برای انتخاب بهترین آتلیه عکاسی برای مراسم عروسی

/0 دیدگاه /در /توسط

انتخاب بهترین آتلیه عکاسی , راهنمایی برای انتخاب بهترین آتلیه عکاسی برای مراسم عروسی , آتلیه عکاسی و فیلمبرداری مراسم عروسی در باغ تالار عروسی ( باغ عروسی شمس العماره ) : از قدیم صنعت عکس نشان میدهد که عکس های عروسی قدمت بسیاری دارند و از زمان ساخت نخستین دوربین و وارد شدن آن به ایران، عکس هایی از عروسی شاهان، شاهزادگان و درباریان گرفته شده است زیرا این عکس ها سندی زنده از فرهنگ و رسوم عروسی های گذشته به حساب می آید. این عکس ها نشان می دهد که در قدیم مردم چطور لباس می پوشیدند و چطور خود را آراسته می کردند. عکس های عروسی در میان بقیه عکس ها بی شک جایگاه ویژه ای دارد زیرا این عکس ها در بهترین روز های افراد گرفته شده است و پر از احساسات و عواطف و خوشحالی می باشد.

انتخاب بهترین آتلیه عکاسی

تاریخچه ای از عکس های عروس و داماد تا به حال

عکس های عروسی از چندین دهه قبل تا به الان تغییرات بسیاری کرده است. این تغییرات با نگرش ها، ذائقه ها و فرهنگ ها تغییر یافته است و در آن هیچ گریزی نبوده است. عکس های عروسی از نسل های قبل همیشه پر از شور و شوق و هیجان بوده است. جمعیت های زیادی که عروس و داماد را احطه کرده اند و عکاس ها در میان این شادی به ثبت لحظه ها پرداخته اند. با اینکه در قدیم دوربین های خوبی وجود نداشته است عکس هایی که در دهه های قبل گرفته شده است باز هم رنگ و لعاب خودش را حفظ کرده است و همیشه دارای انرژی های مثبت برای بیننده هایش بوده است. عکس های عروسی قدیم در حیاط و یا منزل عروس یا داماد گرفته می شد و با همان چیدمان و معماری قدیم آنها را به یاد داریم.

اما امروزه عروس و داماد ها در آتلیه های عروسی عکس های خود را ثبت می کنند و به جز خودشان کس دیگری در آن وجود ندارد. با برنامه های جدید مانند فتوشاپ همیشه سعی می شود که عیب و نقص هایی که در هر جایی از عکس وجود دارد گرفته و روتوش شود تا عکس ها به بهترین شکل در بیایند.

معایب و مزایای آتلیه های عکاسی

عروسی جزو مهمترین لحظات زندگی هر فردی به حساب می آید و همه دنبال این هستند که به بهترین نحو این لحظه مهم را ثبت کنند. عکس هایی که آنها را در اوج زیبایی و شکوه نشان می دهد و همین باعث شده که بازار عکاسان و آتلیه ها پر رونق شود. امروزه کمتر افرادی را می توان دید که برای مراسم عروسی شان به آتلیه نرفته باشند و چند عکس از خود به یادگار نگذاشته باشند.

جلوه هایی که به عکس های عروسی می دهند به زیبایی افراد تا حد زیادی می افزاید اما باید سعی کنید که این جلوه ها باعث نشود که عکس هایتان حالت مصنوعی بگیرد و چهره عروس و داماد از حالت طبیعی و خودشان دور شود.

شما دنبال چه آتلیه ای هستید؟

با تحقیق کردن و گرفتن آمار های مختلف می توان چنین برداشت کرد که تنوع، قیمت، کیفیت عکاسی و نحوه برخورد عکاس با مشتری از اولویت های هر عروس و دامادی برای انتخاب کردن آتلیه مناسب می باشد.

خیلی از افراد برای خود خواسته هایی مانند تکراری نبودن ژست ها و قیمت مناسب را در ذهن دارند. ممکن است برخی از افراد به خاطر قیمت بالا و یا برای مثال دریافت یکجای مبلغ یک آتلیه را به کنار بگذارند همیشه سعی نکنید که به آتلیه هایی بروید که قیمت بالایی دارند. قیمت بالا کیفیت خوب را همیشه در کنار خود ندارد و ممکن است به خاطر اینکه سرشان شلوغ است عکس های شما را سر سری درست کنند و آن چیزی که می خواهید را به شما ارائه ندهند.

همچنین سعی کنید که به چندین آتلیه مختلف سر بزنید و نمونه کار های مختلف را مشاهده کنید و قیمت آنها را بسنجید تا بتوانید بهترین آتلیه را برای گرفتن بهترین عکس های زندگیتان انتخاب کنید.

نکاتی که برای انتخاب آتلیه باید به آن توجه کنید

زمانی که به یک آتلیه عکاسی عروسی مراجعه می کنید به ژست ها، شکل نور پردازی، کیفیت و…. توجه داشته باشید. همچنین از آنها در مورد نوع دوربین ها، فلاش ها و تجهیزات دیگری که در فضای باز می خواهند استفاده کنند بپرسید. یکی از عمده ترین هزینه ها در آتلیه، فیلمرداری مراسم است. تعداد دوربین های مورد استفاده در شب عروسی، کیفیت دورین، هلی شات و کرین می تواند هزینه های شما را بالا یا پایین بیاورد.

ساخت کلیپ اسپرت برای نمایش در سالن عروسی را هم نیز در نظر داشته باشید.

اگر فردی مذهبی هستید

معمولا برای افراد مذهبی انتخاب کردن آتلیه کمی سخت تر میشود و دردسر های بیشتری ممکن است داشته باشد زیرا اکثر آتلیه ها پرسنل آقا دارند. ممکن است در روز جشن به شما باغ هایی را پیشنهاد کنند که هم زمان چند عروس و داماد در آنجا مشغول به عکاسی می باشند. پس حتما اگر این موضوع برای شما مهم است از قبل با آتلیه مورد نظر تان هماهنگ کنید تا به مشکل بر نخورید.

فقط به تبلیغات میدانی و محیطی توجه نکنید

سعی کنید فقط به تبلیغات میدانی توجه نکنید زیرا اغلب آتلیه ها امکانات خود را بیشتر از چیزی که وجود دارد جلوه می دهند و همیشه سعی در جلب رضایت مشتری دارند. اگر از دوستان و یا آشنایان خود به تازگی مراسم عروسی ای گرفته اند پرس و جو کنید مطمئن باشید که به نتایج بهتر و منطقی تری خواهید رسید. همیشه تبلیغات زبانی بهترین تبلیغ بوده است پس سعی کنید از افراد دیگر هم سوالاتی بپرسید تا بهترین آتلیه را پیدا کنید. همچنین این نکته را در ذهن خود داشته باشید که سابقه و تجربه آتلیه نقش مهمی در کیفیت کارشان دارد.

محیط آتلیه را برسی کنید دنج و دل باز بودن مکان و زیبایی های بصری ای که در آنجا وجود دارد در کیفیت و زیبایی عکس های شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.

عکس هایی منطبق با سلیقه ی عروس و داماد

زمانی که شما می خواهید در آتلیه عکس بگیرید از میان آن عکس ها به طور متوسط بیست تا سی عدد عکس بر اساس نظر شما و خود عکاس انتخاب خواهد شد. دقت کنید که این عکس ها کاملا منطبق بر سلیقه ی شما انتخاب شده باشد و بر همین اساس هم روتوش و ویرایش شود. پس به دقت تمام ویژگی ها نظیر پس زمینه عکس، نور پردازی، محیط و … را مشاهده کنید و بهترین های آنها را انتخاب کنید.

مهارت بالا و حرفه ای بودن عکاس

تنها دوربین خوب و وسایل مجهز دلیل به عکس و فیلم خوب نیستند سعی کنید فیلم نامه خوب و عکاس حرفه ای داشته باشید زیرا با یک دوربین معمولی هم می توان عکس های زیبا خلق کرد و این فقط به حرفه آن عکاس بستگی دارد. این را هم در نظر داشته باشید که برخی از آتلیه ها مدعی می شوند که عکس های آن ها به روز است ولی این صحبت اصلا درست نیست و عکس چیزی نیست که هر ماه بروز شود!

عکسهای جان دار بگیرید

عروسی یک روز تکرار نشدنی است پس باید اجازه دهید که حس های واقعی شما مانند استرس، خنده، گریه و شادی در عکس هایتان نمایان شود. در تمام عکس ها توی قالب خاصی که عکاس گفته فرو نروید و در برخی از مواقع کاری که می خواهید بکنید را بکنید. شما یک بازیگر نیستید که بتوانید مو به مو گفته های عکاس را اجرا کنید پس بهتر است که حالت طبیعی خود را حفظ کنید و در بهترین لحظات عروسیتان خودتان باشید.

رفتار و اخلاق دوستانه عکاس

فیلم بردار و عکاسی را انتخاب کنید که رفتار دوستانه و صمیمانه ای با عروس و داماد داشته باشد. زیرا با این کار عروس و داماد احساس راحتی بیشتری با عکاس خواهند کرد و از گرفتن عکس های احساسی خجالت نمی کشند. و عکس ها زیباتر و طبیعی تر می شود.

فیلم و عکس به یاد ماندنی

عکس های عروسی مهم ترین و خاطره انگیز ترین یادگاری مراسم تان می باشد و چند سال دیگر که به عکس هایتان نگاه می کنید همه خاطره های آن روز برایتان زنده می شود. این عکس ها با همه کسانی که شاید دیگر در میان شما نباشند یا آور خاطرات خوش مراسم شما است.

شما باید از عکاس مراسم بخواهید تا از لحظات طلایی و تکرار نشدنی عروسی عکس بگیرد و همیشه در میان جمعیت و در کنار عروس و داماد حضور داشته باشد تا از اتفاقاتی که خواهد افتاد عقب نماند. عکس هایی که برای عروسی تان دوس دارید داشته باشی را لیست کنید و به عکاس بدهید تا فراموش نکنید که چه عکس هایی را به عنوان یادگاری می خواستید داشته باشید.

فیلم عروسی هم به همان اندازه می تواند یاد آور شادی و لحظات خاص مراسم عروسی تان باشد. فیلم گرفتم از تمام لحظات از لحظه آماده شدن شما و آقا داماد گرفته تا حضور پدر مادر ها در کنار سفره عقد و لحظه بله گفتن عروس خانم. فیلم عروسی می تواند مستند هم باشد و تمام دقایق و روز هایتان را ثبت نمایید. کلیپ های مختلفی می توانید درست کنید معمولا در گالری های عکاسی می توانید نمونه های عکس و شیوه فیلم برداری و عکس برداری را ببینید و از بین آنها مواردی را انتخاب کنید.

یک پیشنهاد ویژه:

اگر برای فیلم و عکس خود خیلی نگران و حساس هستید و دلتان می خواهد همه چیز مطابق با میل شما پیش رود و در عین حال از اینکه کمی بیشتر هزینه کنید مشکلی ندارید. پیشنهاد می کنیم که عکس های عروسی تان را از چند روز قبل از عروسی انجام دهید. درسته ممکنه کمی عجیب به نظر بیاید ولی خیلی از آتلیه ها این پیشنهاد را به شما می کنند. برای اینکه این کار را عملی کنید لازم است لباس عروسی تان را در اختیار داشته باشید و با آرایشگر خود هماهنگ کنید تا برای آرایش مجدد تخفیف مناسب به شما بدهد. همچنین ماشین عروسی تان را باید گل آرایی کنید.
با این کار می توانید با خیال راحتم تمام روز را صرف عکاسی کنید و تمامی فیگور هایی که مد نظر دارید را امتحان کنید بدون اینکه نگران از دست رفتن زمان باشید.
در این حالت شما هم استرس کمتری دارید و هم می توانید هر چندتا عکس که می خواهید در تمام حالت ها بگیرید و روز عروسی را فقط به گرفتن عکس با خانواده و دوستان اختصاص دهید. مطمئن باشید با این کار خاطره های بیشتری را از جشن عروسی تان می توانید ثبت کنید.

حرف و نکته آخر:

اگر می خواهد پس از چند سال آلبوم عکس های تان را باز کنید و لبخند به لب هایتان بیاید در انتخاب آتلیه دقت کنید. نمونه کار های آن ها را به خوبی بررسی کنید. اگر می خواهید کلیپ اسپورت در سالن عروسی نمایش دهید حتما از آنها نمونه کار بگیرید و درباره کار های آنها تحقیق کنید. سلیقه های شخصی تان را برایشان بازگو کنید و تمام شرایط را به آنها بگویید. اگر خانواده مذهبی هستید جنبه های مختلف را در نظر داشته باشید بخصوص داشتن پرسنل خانم. برای عکس گرفتن به باغ شخصی بروید و فایل های اصلی کار ها را پس از اتمام کار از آتلیه تحویل بگیرید. تعداد دوربین ها و کیفیت و لوازم مختلف آنها را مشاهده کنید و درباره آنها تحقیق کنید تا به بهترین نحو عکس هایتان را بندازید.

خلاقیت در عکس یکی از مهمترین اصل ها می باشد پس عکاسی خلاق انتخاب کنید که بتواند برای شما فیگور هایی طراحی کند که منحصر به فرد باشد. رفتار آنها هم حتما در نظر داشته باشید که به خوبی با شما برخورد کنند.
امیدوارم این نکات برای انتخاب آتلیه به شما کمک کند. سعی کنید تمامی موارد بالا را در نظر بگیرید و آنها را عملی کنید تا بتوانید بهترین عکس ها را در این شب مهم بگیرید.


باغ تالار عروسی شمس العماره

آدرس :

کرج , بلوار پیام ( جاده قزل الحصار) , بلوار خلیج فارس ( ملک آباد ) , باغ تالار شمس العماره

شماره تماس :

۰۹۱۲۱۴۴۴۴۲۴        ۰۹۱۲۱۰۲۱۸۳۹        ۰۲۶۳۳۳۵۹۰۶۰

 

 

 

خدمات باغ تالار عروسی شمس العماره

باغ عروسی , باغ تالار عروسی , تالار عروسی , باغ برای عروسی , تالار پذیرایی , باغ برای مجالس جشن

 


 

برچسب ها: , , , , , , , , ,

باغ تالار , باغ عروسی , تالار عروسی...
ما را در سایت باغ تالار , باغ عروسی , تالار عروسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر talarshams بازدید : 274 تاريخ : چهارشنبه 22 آذر 1396 ساعت: 15:39

دلایل مهم برای برگزاری عروسی کوچک

/0 دیدگاه /در , /توسط

دلایل مهم برای برگزاری عروسی کوچک : هنگامی که برای عروسی خود برنامه ریزی می کنید، به این بیاندیشید که چطور آن را به یاد ماندنی کنید. یکی از این راه ها خودمانی کردن مراسم عروسی است. ما در این مقاله چند دلیل خوب و عالی برای برگزاری یک عروسی کوچک گنجانده ایم.

 برگزاری عروسی کوچک

۱- صمیمیت و خودمانی بودن

وقتی شما با عشقتان ازدواج می کنید، برای مراسم عروسی می توانید همه دوستان و آشنایان را دعوت کنید و یا اگر نمی توانید همه را دعوت کنید می توانید از کوتاه کردن لیست مهمان ها را انتخاب کنید و از این صمیمیت در کنار هم لذت ببرید. این صمیمیت با تعدادزیادی مهمان غیر ممکن است اما با بر گزاری یک عروسی کوچک، شما زندگی مشترک را کنار کسانی که به شما اهمیت می دهند شروع خواهید کرد.

۲- استرس کم

وقتی می خواهید یک عروسی کوچک برای خودتان بگیرید کمتر بابت عالی بودن همه چیز استرس می گیرید و بیشتر از این مراسم و بهترین روز زندگی خود لذت می برید. به این دلیل که فقط چشمان خانواده و دوستان صمیمی تان به عروسی دوخته شده است، شما با این فکر آرامش خواهید داشت و اگر هم همه چیز عالی پیش نرود سوژه ای برای مهمان ها نمی شود چون مهمان ها متوجه آن نخواهند شد. یک جشن عروسی گوچک و ساده می تواند شبیه جشن پیوندتان باشد تا یک نمایش مجلل،بزرگ وتکراری و پر هزینه.

۳- کیفیت بهتر، هزینه کمتر

همان طور که می دانید مخارج عروسی زیاد و سرسام آور است. اگر یک عروسی کوچک بگیرید هزینه های شما کمتر می شود و صرفه جویی می شود، کنترل و توانایی داشتن یک عروسی با کیقیت بالا را خواهید داشت که برای برگزاری یک عروسی بزرگ و مجلل توانایی پرداختش را نداشتید. لیستی از مهمان ها تهیه کنید و برای چیزهای مهم تمرکز کنید که برای شما مهم و ضروری است. که میتواند برای برخی از عروس خانم ها شامل لباس عروس، تالار و خدمات پذیرایی باشد. شما می توانید برای یک ماه عسل خاطره انگیز و رویایی برنامه ریزی کرده که هزینه آن را از پس اندازی که کنار گذاشته اید بردارید.

۴- آپشن های بیشتر برای انتخاب تالار

شما برای این که هزینه کمتری کنید لازم نیست یک تالار بزرگ با لیستی بزرگ از مهمان ها داشته باشید؛ شما می توانید از مکان هایی برای مراسم خود انتخاب کنید که کوچک بوده و هزینه کمی داشته باشند. مکانی که برایتان خاص بوده، امارت های تاریخی یا یک هتل انتخاب مناسبی برای شما هستند.یک آپشن دیگر این است که برای عروسی صبحانه و تختی رزرو کنید که می توانید ماه عسل خوبی را آن جا بگذرانید.

۵- بهتر سازماندهی کنید

با مدیریت درست وخوب می توانید یک عروسی کوچک به دلخواه خود بگیرید. به این دلیل قرار نیست که هزینه های بالایی بابت صدها کارت دعوت، غذا و نوشیدنی تهیه شود، شما از آپشن هایی انتخاب کنید که شامل همه اجزای عروسی شود و همچنین موجب بی همتایی و کیفیت عروسی شود.با یک عروسی کوچک می توانید آن را بهتر اداره و مدیریت کنید و خاطره ای خوب و به یاد ماندنی برای خود و مهمان ها به یادگار بگذارید.

۶- خاطرات به یاد ماندنی

شما بهترین عروسی را می گیرید تا در ذهن همه به خاطره ای تبدیل شود و صرف نظر از این که شما همیشه شروع خاطرات زندگی مشترکتان را گرامی خواهید داشت.شما برای ساختن یک زندگی بهتر و دلخواه یک عروسی کوچک و ساده می گیرید که راهی عالی و فوق العاده برای زندگی جدیدتان است.

برگزاری مراسم عروسی کوچک و شیک در تالار عروسی شمس العماره

با وجود بزرگ بودن تالار عروسی و باغ عروسی شمس العماره ولی همیشه خدماتی ویژه برای خانواده های خاص که دوست دارند عروسی فرزندان خود را در یک محیط خودمانی و جمع و جور خانوادگی برگزار کنند داریم . ما آماده ارائه خدمات ویژه برای بهترین و خاصترین خانواده های ایرانی در باغ عروسی شمس العماره هستیم برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ما در ارتباط باشید :


باغ تالار عروسی شمس العماره

آدرس :

کرج , بلوار پیام ( جاده قزل الحصار) , بلوار خلیج فارس ( ملک آباد ) , باغ تالار شمس العماره

شماره تماس :

۰۹۱۲۱۴۴۴۴۲۴        ۰۹۱۲۱۰۲۱۸۳۹        ۰۲۶۳۳۳۵۹۰۶۰

 

خدمات باغ تالار عروسی شمس العماره

باغ عروسی , باغ تالار عروسی , تالار عروسی , باغ برای عروسی , تالار پذیرایی , باغ برای مجالس جشن

 


 

برچسب ها: , , , , , , , , , , ,

باغ تالار , باغ عروسی , تالار عروسی...
ما را در سایت باغ تالار , باغ عروسی , تالار عروسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر talarshams بازدید : 285 تاريخ : چهارشنبه 22 آذر 1396 ساعت: 15:36

داماد و مسئولیت های مراسم عروسی

/0 دیدگاه /در /توسط

داماد و مسئولیت های مراسم عروسی : به داماد مسئولیت هایش را گوشزد کنید و برای برنامه ریزی و اجرای برنامه هایی که به جشن عروسیتان ربط دارد می توانید از همسرتان کمک بگیرید.

اگر می خواهید به خانه بخت بروید و مراسم عروسی تان به خوبی برگزار شود.می توانید با یک برنامه ریزی دقیق و صحبت کردن با نامزدتان که چه کارهایی را باید انجام دهد، تمام کارها را روی یک کاغذ بنویسید و سپس کارها را تقسیم کنید.

داماد و مسئولیت های مراسم عروسی

حساب‌کتاب

همه ما می دانیم که مخارج عروسی به عهده آقا داماد است پس از او بخواهید تا برای مخارج عروسی برنامه ریزی کند و حساب کتاب ها را در دفتری یادداشت کند و با هزینه ای که می خواهد انجام دهد برنامه ریزی کند.

چانه‌زدن مخارج عروسی

همانطور که می دانید هزینه ها و مخارج عروسی زیاد است، پس به جای این که در آتلیه، گل فروشی و یا در دفتر کاترینگ و هر جای دیگر برای خدمات و قیمتشان بحث کنید آن چه که در نظرتان است را به همسرتان بگویید تا برای چانه زدن و بحث کردن سر قیمت صحبت کند.
با عاقدهماهنگ کنید
برای محرمیت بین عروس و داماد در مراسم نامزدی ، اگر عاقدی را دعوت می کنید، از نامزدتان بخواهید هزینه ایاب و ذهاب و زمان حضور یافتن عاقد در مراسم را پرداخت کند.

بررسی عملکرد برگزار کننده

قبل از مراسم از نامزد خود بخواهید از محل تهیه غذا و عملکرد خدمدتکاران جشن که توسط برگزار کننده هماهنگ می شود اطمینان حاصل کند تا در مراسم عروسی مشکلی پیش نیاید.

انعام و شاباش عروسی

در شب عروسی همه از شما انتظار شاباش دارند، از خدمه مجلس تا بچه ها و دختر های فامیل و حتی دربان سالن واسفندی سر چهار راه، آن هم نه اسکناس بلکه تراول. پس در این صورت باید از قبل برنامه ریزی کنید که چقدر هزینه برای این کار در نظر می گیرید. با نامزدتان هم در این مورد صحبت کنید و از او هم مشورت بخواهید تا هم هزینه هایتان بالا نرود و هم به کسی قرضی نداشته باشید.

از هنرتان استفاده کنید

بسیاری از عروس خانم ها برای اینکه در هزینه های عروسی صرفه جویی کنند وحتی از سلیقه خودشان هم استفاده کنند خودشان سفره عقدشان را می چینند. اگر هزینه شما به قدر کافی نیست از نامزد خود بخواهید کارهایی که بلد است را خودش انجام دهد، مثل شستن ماشین، گل زدن آن،تهیه موسیقی شاد برای مراسم و یا حتی تزئین و آذین بندی مجلس.

با عکاس و فیلم‌بردار اتمام حجت کنید

برای گرفتن عکس در روز عروسی که خاطره انگیز ترین و به یاد ماندنی ترین روز برای شما می شود، با عکاسانی هماهنگ می کنید که بهترین عکس ها را از شما بگیرند، ولی یادتان باشد که مشهورترین عکاسان شهر هم فقط به فکر تجارت خودشان هستند. آن ها چند عکس معمولی و مشخص از شما می گیرند؛شما از نامزدتان بخواهید با آن ها طوری قرار داد ببندد که راه هر گونه بی مسئولیتی و گرفتن تصاویر آماتور و غیر هنری را بر آن ها ببندد.

انتخاب منوی شام‌ عروسی

اگر همسر خوش‌خوراکی دارید بهتر است انتخاب منوی شام‌عروسی و تنقلات میزهای مهمان‌ها را بر عهده او بگذارید و خودتان برآن نظارت کنید.


انتخاب باغ تالار شمس العماره می تواند خیال داماد را راحت کند

کمک می کنیم دامادا به راحتی تمام برسد و نود درصد مراسم عروسی و کارهای و مدیریت آن را به ما بسپارید . به بهترین شکل از مهمانان شما پذیرایی خواهیم کرد بهترین گل آرایی , شمع آرایی , سفره عقد و نیز جایگاه عروس و داماد را برای شما طراحی خواهیم کرد برای کشی اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید :

باغ تالار عروسی شمس العماره

آدرس :

کرج , بلوار پیام ( جاده قزل الحصار) , بلوار خلیج فارس ( ملک آباد ) , باغ تالار شمس العماره

شماره تماس :

۰۹۱۲۱۴۴۴۴۲۴        ۰۹۱۲۱۰۲۱۸۳۹        ۰۲۶۳۳۳۵۹۰۶۰

 

 

 

خدمات باغ تالار عروسی شمس العماره

باغ عروسی , باغ تالار عروسی , تالار عروسی , باغ برای عروسی , تالار پذیرایی , باغ برای مجالس جشن

 

 


 

برچسب ها: , , , ,

باغ تالار , باغ عروسی , تالار عروسی...
ما را در سایت باغ تالار , باغ عروسی , تالار عروسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر talarshams بازدید : 260 تاريخ : چهارشنبه 22 آذر 1396 ساعت: 15:34

باغ تالار عروسی شمس العماره و برگزاری مرام عروسی در زمستان

/0 دیدگاه /در /توسط

چند نظر و پیشنهاد جشن عروسی‌ در زمستان , باغ تالار عروسی شمس العماره و برگزاری مرام عروسی در زمستان , رعایت برخی نکات در عروسی فصل زمستان : هنگامی که جشن عروسیتان را در زمستان برگزار می کنید،نمی دانید که در چند ساعت بعد باران یا برفی میبارد، ریسک است ولی می توانید برای این جشن در این فصل ایده های جالبی ارائه دهید. برای گرفتن جشن عروسی زیباترین فصل،زمستان است . در این روز های برفی و خاطره انگیز گرفتن مراسم عروسی، شاید به نظر بعضی ها ریسک داشته باشد. ولی اگر خودتان این ریسک را پذیرفته باشید ما برای شما پیشنهادهایی داریم تا با انجام دادن آن ها این جشن را برای خود و مهمان ها تبدیل به یک خاطره ماندگار کنید.

مرام عروسی در زمستان

باغ تالار عروسی شمس العماره و برگزاری مرام عروسی در زمستان

هر فصل از سال زیبایی هایی برای خود دارد و هر فردی دلش می خواهد در یکی ز این فصل ها مراسم ازدواجش را برگزار کند از این رو سلیقه ها متفاوت هست و برای این کار باید آمادگی خود را بیشتر کنیم . تالار عروسی شمس العماره با مدرنترین و بروزترین تجهیزات گرمایشی و سرمایشی توانسته است مراسم عروسی را در هر چهار فصل به صورت عالی و باشکوه برگزار کند.برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با باغ عروسی شمس العماره تماس بگیرید:

باغ تالار عروسی شمس العماره

آدرس :

کرج , بلوار پیام ( جاده قزل الحصار) , بلوار خلیج فارس ( ملک آباد ) , باغ تالار شمس العماره

شماره تماس :

۰۹۱۲۱۴۴۴۴۲۴        ۰۹۱۲۱۰۲۱۸۳۹        ۰۲۶۳۳۳۵۹۰۶۰

 

 

 

خدمات باغ تالار عروسی شمس العماره

باغ عروسی , باغ تالار عروسی , تالار عروسی , باغ برای عروسی , تالار پذیرایی , باغ برای مجالس جشن

 

 


چوب و شمع

نور شمع و شاخه های خشک درخت ، که در زیبایی و رمانتیک بودن برای تزئین سفره عقد و سالن عروسی مناسب است، و راهی ارزان قیمت و مقرون به صرفه، که حال و هوای صمیمانه و گرمی به مراسم شما می دهد.

کت خزدار

در روزهای سرد اگر می خواهید برای گرم کردن عروس یک بارانی ساده و سفید تهیه کنید تا در روز عروسیش بپوشد. چرا که این کار همه زیباییش را تحت شعاع قرار می دهد، بهتر است برای خرید دست به جیب شده و برایش یک هدیه به یاد ماندنی پالتوی پوست خز بخرید. که در عین حال زیبا و هم برازنده عروس شماست.

پذیرایی گرم در جشن عروسی

در روز های سرد زمستان برای پذیرایی از مهمانهایتان،میتوانید با نوشیدنی ها و دسرهای گرم مانند سیب داغ، لاته، اسپرسو با طعم دارچین و…استفاده کنید تا مهمان هایتان سرما را کاملا از یاد ببرند.

پوشیدن لباس سیاه برای ساقدوش‌ها

اگر ساقدوش ها لباس سیاه می پوشند به منظور بدشگونی نیست، بلکه در تقابل با محیط برفی زمستانی و لباس سفید عروسی شما منظره ای متفاوت به وجود می آورد، که یک فرصتی بی نظیر برای عکس گرفتن شما است . تا عکس های جالب و به یاد ماندنی داشته باشید.

گوی برفی

اگر می خواهید برای ساقدوش ها و مهمان هایتان هدیه ای بگیرید که به یادگار داشته باشند، می توانید در باره این گوی های برفی هم فکر کنید که حس و حال خودمانی به عروسی های زمستانی می دهند.

برچسب ها: , , , , , ,

باغ تالار , باغ عروسی , تالار عروسی...
ما را در سایت باغ تالار , باغ عروسی , تالار عروسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر talarshams بازدید : 275 تاريخ : چهارشنبه 22 آذر 1396 ساعت: 15:31

نکات مهم در مراسم عروسی , رعایت برخی از نکات مهم در روز عروسی

/0 دیدگاه /در /توسط

نکات مهم در مراسم عروسی , رعایت برخی از نکات مهم در روز عروسی : از هر فردی که ازدواج کرده است اگر بپرسید به شما می گوید که این روز خیلی سریع خواهد گذشت. در یک چشم به هم زدن به خودتان می آید و می بینید که در حال کیک بریدن هستید. آنقدر سرتان شلوغ می شود و سرگرم عروسی می شوید که زمان برایتان بی معنی می شود. ولی لحظات خاص و احساسات بسیاری در این روز برای شما اتفاق خواهد افتاد که هیچ کس هیچوقت در این مورد حرفی به شما نمی زند.

نکات مهم در مراسم عروسی

یک : دقایقی قبل از شروع مراسم عروسی پر استرس ترین بخش آن روز می باشد.

ده دقیقه قبل از اینکه مراسم عروسیتان شروع شود از همیشه بیشتر استرس و اضطراب خواهید داشت. البته این حس بسیار عادی می باشد زیرا شما باید مقابل تمام افرادی که دوست شان دارد و به آنها اهمیت می دهید یک تصمیم بسیار بزرگ را برای تمام عمر خود بگیرید. همچنین در آن طرف نیمه دیگری از این سفر زندگی منتظر شماست تا با هم عروسی بگیرید و آن را با هم جشن بگیرید.


 

 

 

خدمات باغ تالار عروسی شمس العماره

باغ عروسی , باغ تالار عروسی , تالار عروسی , باغ برای عروسی , تالار پذیرایی , باغ برای مجالس جشن

 

 


دو : بله گفتن بهترین قسمت مراسم عروسی می باشد.

یکی از بهترین بخش هایی که می توانید در عروسی تان حس کنید همین بله گفتن می باشد زیرا در این قسمت همه خانواده و دوستان شما احساساتی خواهند شد و کاری می کنند که این روز و این قسمت از عروسی تان به یکی از شگفت انگیز ترین لحظات زندگیتان تبدیل شود. این خاطرات را به یاد داشته باشید و از تک تک آنها لذت ببرید زیرا این ها هستند که تا آخر عمر همراه شما خواهند ماند.

سه : در مراسم عروسی حتما گریه خواهید کرد

مطمئن باشید در قسمتی از روز عروسی گریه تان خواهد گرفت و این امری غیر قابل پیشگیری می باشد پس از آنجایی که می دانید در این روز قرار است گریه کنید بهترین کاری که می توانید بکنید این است که آماده باشید و همیشه یک دستمال کاغذی همراه خود داشته باشید. همچنین این را به یاد داشته باشید که از آرایش ضد آب استفاده کنید و لوازم آرایش دیگری به خصوص رژ لب و ریمل هم دم دست داشته باشید تا در صورت لزوم آرایش را تجدید کنید.

چهار : از لبخند زدن بیش از حد در مراسم عروستی تان عضلات صورت تان درد خواهد گرفت.

شما در این روز همیشه باید لبخند بزنید در جلوی مهمانان، خانواده و دوستان. حتی اگر ژست عکس را هم کنار بگذاریم باید تمام روز را باز هم لبخند بزنید زیرا این روز بهترین روز زندگیتان است. و هیچ دلیلی وجود ندارد که در این روز اخم کنید.

پنج : از حمایت و محبت های دوستان و خانواده تان در مراسم عروسی شگفت زده خواهید شد.

همه دوستان و خانواده تان به این دلیل آنجا هستند که آن دلیل شما هستید. در این روز همه فقط به شما و همسر آیندتان دقت می کنند. ممکن است به خیلی از کار ها مانند شام خوردن هم نرسید! چون باید با افراد بسیاری صحبت کنید و عکس بیاندازید. مطمئن باشید از محبت زیاد اطرافیان تان شگفت زده خواهید شد.

شش : در این روز به تنهایی نیاز خواهید داشت.

مطمئن باشید که در این روز هیچ وقت تنها نخواهید شد و همیشه فردی کنارتان خواهد تا به شما محبت کند و احساسات به خرج دهد و فرصتی برای تنها شدن به شما نخواهند داد. پس آمادگی این را داشته باشید که در مراسم عروسیتان در کنار دوستان و اقوامتان سپری کنید.

هفت: احتمالا در مراسم عروسی کمی خسته شوید.

بیشتر افراد در شب قبل از عروسی با آن همه استرس خوابشان نخواهد برد و در طول مراسم هم آنقدر فعالیت تان زیاد است قطعا این معاشرت ها و رقص ها شما را کمی خسته خواهد کرد. در چنین موقعیتی کانسیلر زیر چشم به شما کمک خواهد کرد.

هشت : در این روز همه چیز طبق برنامه ریزی شما پیش نخواهد رفت

ممکن است در این روز خیلی چیز های کوچک و بزرگ طبق برنامه ریزی قبلی شما پیش نرود در این مواقع بهترین کاری که می توانید بکنید این است که خونسردی خود را کاملا حفظ کنید و به راحتی این مشکل را حل کنید و یا از آن بگذرید. شما باید ببینیند که این مسئلی ممکن است بر روی عروسی خودتان تاثیر بگذارد و ممکن است به مهمانان تان خوش نگذرد؟ اگر جواب این سوال را می توانید بدهید پس نگران هیچ چیز نباشید و فقط از جشن عروسی خودتان لذت ببرید و این موارد را به کارکنان و دوستان خود بسپارید تا درستش کنند.

نُه: بهترین لحظات عروسی موقعی اتفاق میافتد که برای آن برنامه ریزی نکرده بودید و اصلا انتظارش را نداشته اید.

مطمئن باشید خاص ترین لحظه عروسی تان موقعی خواهد بود که هرگز انتظار آن را نداشته اید. ممکن است زمانی باشد که پدرتان شما را به آغوش می گیرد و یا صحبت با دوستان و یا می تواند یکی دو دقیقه تنهایی با همسر آینده خود باشد.

ده : بعد از عروسی احسای متفاوت خواهید داشت.

حتی اگر شما با همسرتان چندین سال دوست بوده باشید زمانی که رسما ازدواج می کنید و همه چیز را رسمی می کنید. مطمئن باشید یک تغییری در زندگی خود احساس می کنید حال ممکن است این تغییر بزرگ و یا کوچک باشد.

این ها مواردی بود که حتما برای شما و عروس های دیگر اتفاق خواهد افتاد. شاید بعضی مواقع آنها را متوجه نشوید ولی این اتفاق ها برای شما می افتد و باعث میشود که یک مراسم کامل و شادی را داشته باشید. نگران مشکلات احتمالی نباشید و فقط شادی کنید. زیرا این روز بزرگترین روز زندگیتان می باشد.

امیدوارم این نکات و مواردی که در بالا عرض کرده ایم به شما کمک کرده باشد.


باغ تالار عروسی شمس العماره

آدرس :

کرج , بلوار پیام ( جاده قزل الحصار) , بلوار خلیج فارس ( ملک آباد ) , باغ تالار شمس العماره

شماره تماس :

۰۹۱۲۱۴۴۴۴۲۴        ۰۹۱۲۱۰۲۱۸۳۹        ۰۲۶۳۳۳۵۹۰۶۰


 

برچسب ها: , , , , , ,

باغ تالار , باغ عروسی , تالار عروسی...
ما را در سایت باغ تالار , باغ عروسی , تالار عروسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر talarshams بازدید : 290 تاريخ : چهارشنبه 22 آذر 1396 ساعت: 15:28

راهنمای انتخاب لباس عروس

/0 دیدگاه /در /توسط

راهنمای انتخاب لباس عروس : مراسم عروسی از جزئیات خاص و زیادی بر خوردار است و آن قدر نکات ریزی دارد که حتی عروس و دامادها نمی توانند از پس آن بر بیایند و ترجیح می دهند،برگزاری مراسم ازدواجشان را به مرکز خدمات مجالس بسپارند.ما می خواهیم به شما کمک کرده و تمام رموز یک مراسم عروسی با شکوه را برای شما بگوییم، از آرایش سر وصورت و از مراقبت های قبل از عروسی تا چگونگی خرید ها و انتخاب لباس و…همه این مسائل نکات ریزی دارد که ما دوست داریم آن ها را به شما یاد داده و آموزش دهیم. برای تمام نکات آرایشگری و مراقبت های قبل از عروسی و انتخاب تور وتاج از بهترین کارشناسان آرایش گری راهنمایی گرفته ایم.

راهنمای انتخاب لباس عروس

لباس دنباله دارباشد یا نه؟

اگر می خواهید برای شب عروسیتان از لباس عروس دنباله دار استفاده کنید، به نکاتی مانند قد عروس خانم و محلی که عروسی در آن بر گزار می شود توجه کنید. این چنین لباس هایی با دنباله بلند برای خانم های قد بلند مناسب است. اگر عروسی با قد کوتاه بخواهد لباس دنباله دار بپوشد؛ ظاهرش طوری نشان می دهد که انگار در لباس عروس گم شده است و این لباس مناسب این عروس خانم نیست.

شاید از نظر بسیاری از شما لباس عروس با دنباله بلندجلوه زیباتری داشته باشد ولی اگر از یک فرد با تجربه سوال کنید ، به شما خواهد گفت لباس عروس با دنباله کوتاه خصوصیات بهتر وزیادتری نسبت به دنباله بلند دارد. لباس عروسی که دنباله آن کوتاه است ، راحت و سبک است و قدم برداشتن و حرکت کردن با آن بسیارآسان تر است، منظور از دنباله کوتاه چیزی حدود ۵۰ تا۶۰ سانتی متر است.


 

خدمات باغ تالار عروسی شمس العماره

باغ عروسی , باغ تالار عروسی , تالار عروسی , باغ برای عروسی , تالار پذیرایی , باغ برای مجالس جشن

 


 

می توانید از تور بلندی استفاده کنید که مانند لباس دنباله دار بر زمین کشیده شود و در عین حال همان حس دنباله دار را ایجاد کند . چرا که سختی کمتری دارد و راحت تر می توانید حرکت کنید. اگر خواستید لباس دنباله دار بلند بپوشید باید بعضی از حرکت ها را آموزش ببینید. مثلا اگر بخواهید سریع حرکت کنید و زیادتغییر جهت بدهید، ممکن است دنباله لباستان زیر پایتان رفته و مانع حرکت شما شود و خدای ناکرده شما زمین بخورید.

انتخاب لباس عروس با نکته های طلایی

اول از این که چقدر هزینه برای لباس عروس در نظر گرفته اید؟ قبل از تعیین هزینه، هرگز به سراغ لباس های گران قیمت نروید زیرا بعدا مجبور می شوید هزینه خیلی زیادی رابرای خرید لباس پرداخت کنید یا از خرید خود راضی نخواهید بود. پس در انتخاب وقیمت لباس دقت کنید و برای آن خرج زیادی نکنید چون فقط می خواهید آن را یک بار بپوشید.

سایت های مخصوص عروسی، مزون های لباس عروس، مجلات مختلف عروس و …همه را نگاه کنید تا یک مدل خوب برای لباستان پیدا کنید. شما باید در مرحله اول بدانید که چگونه لباسی می خواهید؛ یک لباس مدرن یا کلاسیک، آستین دار یا…

در این مرحله شرایط اتاق عقد خود را نیز در نظر بگیرید، یادتان باشد زمان و فصل عروسی شما نیز در انتخاب مدل لباس شما بسیار موثر است. چه خوب است که شما با یک طراح لباس خوب درباره مناسب بودن لباس،برای اندام و چهره شما مشورت کنید و نظر بخواهید.

شما می توانیدقبل از این که لباس عروسی خود را به خیاط سفارش بدهید تا بدوزد، حتما مادر یا دوست خود را به همراه خود ببرید تا مدل های لباس های عروس خیاط را ببینند و نظر بدهند. حتما چه در مرحله مدل وانتخاب خیاط ونیز در مرحله پرو از نظرات فرد دیگری مثل دوست یا مادر مشورت بخواهید تا به بهترین نحو لباستان دوخته شود و مراسمتان به خوبی برگزار شود.

هنگام انتخاب لباس مدل های مختلف را حتما پرو کنید؛ ممکن است فکر کنید مدلی را که به شما نمی آید، هنگامی که می پوشید خیلی بی نظیر و فوق العاده باشد.

به خوبی تصمیم بگیرید و به هیچ وجه عجله نکنید. در خرید لباس شتاب زده نشوید هر چند که از آن خیلی خوشتان بیاید. بهتر است که چند روز درباره آن فکر کنید و بعد لباس را بخرید.

اگر لباسی را که می خواستید پیدا کردید و از آن خوشتان آمده به هیچ وجه دیگر لباسی پرو نکنید چون باعث دو دلی شما می شود و در انتخاب خود به شک خواهید افتاد. بعد از خرید لباس می توانید به سراغ خرید کیف و کفش و…بروید.

کدام لباس بیشتر به شما می آید؟

اگر هیکل شما درشت است و بازوها وسرشانه هایی بزرگ و قطور دارید، از لباس های پوشیده استفاده کنید و لباس مدل باز و دکلته سفارش ندهید در عوض لباس تان آستین حلقه ای یا آستین کوتاه باشد.

اگر می خواهید ظاهر بهتری داشته باشید می توانید از مدل ماهی نیز استفاده کنید.

اگر بالا تنه تان درشت است و می خواهید ظریف و جمع و جور نشان داده شود و با پایین تنه تان تناسب پیدا کند باید لباسی انتخاب کنید که نیم تنه گن شکل و تنگ و دامنی را که از کمر پف دار باشد را بپوشید.
اگر سلیقه شما با هیچ کدام از نمونه های بالا قرار ندارد، پس بهتر است سراغ یک مدل ساده و کشیده بروید، زیرا به بیشتر اندامها می خورد و ظرافت و زیبایی را به یک عروس می دهد.

تهیه چک لیستی برای زیباتر شدن عروسها

دوهفته قبل :

اگر می خواهید در روز عروسی پوستتان برنزه باشد به هیچ وجه از چند روز قبل شروع نکنید چون در روز عروسی رنگ پوست شما نارنجی و مصنوعی دیده خواهد شد. باید برای برنزه شدن از دو هفته قبل وقت گذاشت.

یک هفته قبل:

قبل از مراسم تغذیه خود را کنترل کنید و از غذاهای چرب و پر ادویه و شیرینی و چیپس و پفک خودداری کنید. و از میوه و سبزیجات زیاد استفاده کنید؛ تا پوست شما کدر و خسته و تیره و جوش دار نشود. پوست شما باید در شب عروسی شاداب و با طراوت باشد. اگر می خواهید موهای درخشانی داشته باشید؛ برای شستن موهای خود از آب ولرم استفاده کنید. به هیچ وجه از آب داغ استفاده نکنید چون باعث از بین رفتن چربی حفاظتی موها می شود که این چربی باعث حفظ نرمی و انعطاف موها است.

چای سبز بنوشید، برنج قهوه ای، پرتقال، حبوبات، گردو، تخم مرغ، هویج، لبنیات کم چرب، اسفناج، انار، گریپ فروت، بروکلی، تمشک، توت قرمز، توت سفید، توت فرنگی؛ هندوانه و گوجه فرنگی را در برنامه غذایی خود قرار دهید تا پوستی درخشان داشته باشید.

اگر می خواهید پوستی شفاف و بشاش تر داشته باشید از چند روز قبل از عروسی آب زیادی بخورید و از نرم کننده برای پوستتان استفاده کنید.

۳ تا ۷ روز قبل:

در این روزها به سراغ پاک سازی عمقی پوست نروید؛ با لایه برداری سطحی می توانید به از بین بردن جوش های سر سیاه کمک کنید و علاوه بر این ها کدری پوست را کاهش می دهد.

روز قبل:

سعی کنید روز قبل از مراسم را در منزل به استراحت بگذرانید و بیرون نروید؛ و برای کاهش استرس موسیقی های ملایم گوش دهید و شب زودتر از همیشه به تخت خواب بروید، تا صبح کسل وخسته نباشید.

شب قبل :

اگر شما به لوازم آرایشی حساسیت دارید حتما با مشورت پزشک از داروی ضد حساسیت استفاده کنید تا اگر هنگام آرایش ، در اثر اشتباه مواد آرایشی مانند ریمل و مداد وارد چشم شوند چشم ها قرمز نشوند. واحتمال دارد چشم هایتان به علت طولانی بودن مراسم و خستگی زیاد قرمز شوند.


باغ تالار عروسی شمس العماره

آدرس :

کرج , بلوار پیام ( جاده قزل الحصار) , بلوار خلیج فارس ( ملک آباد ) , باغ تالار شمس العماره

شماره تماس :

۰۹۱۲۱۴۴۴۴۲۴        ۰۹۱۲۱۰۲۱۸۳۹        ۰۲۶۳۳۳۵۹۰۶۰


 

برچسب ها: , , , , , , ,

باغ تالار , باغ عروسی , تالار عروسی...
ما را در سایت باغ تالار , باغ عروسی , تالار عروسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر talarshams بازدید : 256 تاريخ : چهارشنبه 22 آذر 1396 ساعت: 15:26

برگزاری مراسم عروسی در منزل بهتر است یا باغ تالار عروسی

/0 دیدگاه /در /توسط

برگزاری مراسم عروسی در منزل بهتر است یا باغ تالار عروسی :  بسیاری از افراد هستند هم دوست دارند مراسم عروسیشان را در خانه بگیرند تا اینکه در سالن های عروسی مراسم برگزار شود.

برخی از افراد دوست دارند مراسم عروسی را به جای سالن در خانه پدری بگیرند. این کار حتما بخاطر این نیست که می خواهند در هزینه ها صرفه جویی کنند.اتفاقا گرفتن مراسم در خانه ممکن است هزینه ها را هم بالاتر ببرد. اما عده ای از افراد که دوست دارند مراسم خود را در خانه بگیرند به خاطر تعلق خاطر،صمیمیت و حسی که به آن جا دارند این کار را انجام می دهند.معمولا مراسم را در خانه های بزرگ با متراژ بالا یا خانه هایی که حیاط دارند می گیرند، اگر در غیر این صورت باشد کار کمی سخت می شود. پس قبل از این که با ما راهنمای عروسی گرفتن را مرور کنید، به این مساله دقت داشته باشید که خانه پدریتان می تواند جایی مناسب با قابلیت تبدیل شدن به مکانی برای مراسم عروسی باشد یا خیر.

برگزاری مراسم عروسی در منزل

فضای مناسب

برای این که بدانید ، چه تعداد میز و صندلی برای مهمان ها در روز مراسم می خواهید، فضایی را که در نظر گرفته اید، چه اندازه است و برای چه تعداد میهمان جا دارد. اگر تعداد مهمان ها بیشتر از فضای خانه شما است بهتر است که از این کار صرف نظر کنید. اما اگر این طور نیست، حتما از قبل فضای لازم را برای میهمان ها، گروه ارکستر و سن رقص مهیا کنید، و با توجه به فضایی که در نظر دارید و کارهایی که می خواهید انجام دهید برنامه ریزی کنید .

هماهنگی با همسایه ها

مراسم عروسی شما ممکن است باعث ایجاد سر و صدا و مزاحمت برای همسایه ها شود، لذا قبل از برگزاری مراسم هماهنگی لازم را با همسایه ها انجام دهید و به آن ها اطلاع دهید و از آن ها بخواهید با شما همکاری کنند. اگر یکی از همسایه ها از سرو صدا و رفت و آمد های زیاد شما خسته شود و حس کند که شما به حقوق او احترام نگذاشته اید ممکن است در شب عروسی مشکل ساز شود.پس حتما چند روز قبل از مراسم عروسی این مسئله را با آن ها در میان بگذارید و حس همدلی را در وجودشان ایجاد کنید.


 

 

 

خدمات باغ تالار عروسی شمس العماره

باغ عروسی , باغ تالار عروسی , تالار عروسی , باغ برای عروسی , تالار پذیرایی , باغ برای مجالس جشن

 

 


 

 

 

صندلی و وسایل پذیرایی

برای این که هزینه هایتان را کم کنید می خواهید از وسایلی که سالهاست در خانه دارید را برای پذیرایی مراسم استفاده کنید، ولی بهتر است یک ایده بهتر را جایگزین کنید. می توانید از وسایل پذیرایی که تشریفات مختلف برای این کار دارند، استفاده و اجاره کنید. حتما یادتان باشد میز و صندلی را از بیرون سفارش بدهید. انتخاب میزهایی که از جنس پلاستیک یا آهن سبک ساخته شده ،مناسب تر است، و از سفارش دادن میزهای شیشه ای جدا خودداری کنید چون ممکن است با افتادن شیئی روی آن بشکند و حادثه ای رخ دهد.

تزئین برای مراسم

میز و صندلی هایی که سفارش دادید با روکش و رو میزی به شما تحویل داده می شوند. شما می توانید خودتان ابتکار به خرج دهید و با ذوق و سلیقه ای که دارید، آن ها را تزئین کنید. مثلا برای زیبایی میزها روی آن ها مقداری تور، مروارید و شمع کار کنید و با کمی تور به بالای صندلی ها پاپیونی بزنید. شاید این کار وقت گیر و سخت باشد ولی وقت و زمانی که برای این کار گذاشته می شود ارزش این را دارد که مراسم شما به یک مراسم رویایی و خاطره انگیز تبدیل شود.

برای تزئین کردن از ایده های زیاد و جالبی می توان استفاده کرد. یکی از این ایده ها قفس هایی است که کرایه داده می شوند و آن ها را در گوشه و کنار حیاط می گذارند و داخل آن شمع روشن می کنند و با این کار فضای مراسمتان رویایی و با شکوه می شود.

تهیه غذا را به مادرتان نسپارید

در مراسم عروسی بهتر است غذا را از بیرو ن سفارش بدهید، زیرا هر چقدر هم که دستپخت مادر یا اقوامتان خوب باشد نباید در شب عروسی از آن ها توقعی داشت . چون در این شب هر کس به نحوی کار دارد و باید برای آماده شدن مراسم وقت بگذارد. هر چقدر هم که دستپخت مادر یا اقوام خوب باشد ، قطعا تجربه ای برای درست کردن غذا برای ۳۰۰ نفر را ندارند. اگر می خواهید غذا را سفارش بدهید از قبل آن را تست کرده و بعد ازخوب بودن طعم و مزه غذا آن را سفارش بدهید چون مزه شام عروسی برای دوستان و اقوام به یاد ماندنی خواهد شد.

اتصال برق در مراسم عروسی

بدترین اتفاقی که ممکن است در شب عروسی تان رخ بدهد این است که برق های خانه از کار بیفتند. با این اتفاق هم موزیک قطع می شود، هم مهمان ها در تاریکی می مانند، هم گروه فیلمبرداری به مشکل بر می خورند و همه چیز به هم می ریزد. قبل از اینکه مراسم شروع شود با یک برقکار قرار بگذارید تا ظرفیت برق خانه را برای برنامه هایی که شما دارید چک کند تا اگر نیاز به برق اضطراری داشتید ترتیب اش را بدهد.

قطعا بدترین اتفاقی که در شب عروسی ممکن است بیافتد قطع شدن برق های خانه است. با این اتفاق گروه فیلم برداری به مشکل برمی خورند، مهمان ها در تاریکی می مانند و موزیک هم قطع می شود و همه چیز در یک لحظه به هم می ریزد. قبل از برگزاری مراسم با یک برقکار هماهنگ کنید تا برق خانه را چک کرده و ببیند ظرفیت آن برای مراسم کافی است تا اگر نیاز به برق اضطراری بود ترتیبش را بدهد.

محلی برای تعویض لباس

زمانی که قرار است مهمان های زیادی برای مراسم به خانه شما بیایند ، بهتر است یک اتاق خالی بدون وسایل را به همراه رگالی برای آویزان کردن لباسهایشان در اختیارشان بگذارید. و بهتر است تمام اتاق های دیگر را قفل کنید ، و به هیچ عنوان برای باز گذاشتن در اتاق ریسک نکنید.

به پارکینگ فکر کنید

اگر خیابان شما جایی برای پارک کردن ماشین مهمان های شما ندارد. حتما از قبل به مهمان هایتان بگویید ماشین ها را در پارکینگ بگذارند یا اگر پارکینگی وجود ندارد، در کوچه های مجاور پارک کنند و همسایگان شما را به زحمت نیاندازند و سد راهشان نشوند.چون ممکن است باعث ناراحتی و عصبانیت آن ها شود.

درست کردن سن رقص

اگر حیاط خانه شما پوشیده از چمن است یا کاشی های فرو رفته و برجسته زیادی دارد و خیلی هم لیز است، بهتر است برای جلوگیری از زمین خوردن مهمان ها ، یک سطح مسطح و صاف را با استفاده از چوب های مخصوص درست کنید که از زمین خوردن مهمان ها جلوگیری کند، وشما می توانید در آن محل مناسب از مهمان ها بخواهید برای پایکوبی مشغول شوند.

باغ تالار عروسی شمس العماره

تمام موارد بالا در برگزاری مراسم عروسی در منزل باید رعایت شوند و در صورت بروز هر مشکلی عروسی شما صد در صد به هم خواهد خورد و خاطره ای بد برای شما خواهد بود . در ضمن تمام موارد بالا نیاز به صرف هزینه و زمان بیشتر و همچنین نیازمند نیروی کار زیادی می باشد که واقعا کاری سخت و دشوار است . بطوری که خواهر و مادر و برخی از بستگان شما در طی مراسم همش دنبال کارها و مدیریت مراسم خواهند بود . و نیز مهمانداری و کلی کار که خسته کننده و طاقت فرسا می باشد. باغ تالار عروسی شمس العماره همیشه پیشنهاد شگفت انگیزی را برای شما خواهد داشت . و در نهایت فکر شما فقط به خودتان و اجرای دقیق برنامه های خودتان خواهد بود . نگرانی بابت کم و کاست در بین مهمانان نخواهید داشت ما تمام مدیریت مراسم عروسی شما را به عهده خواهیم گرفت و در نهایت بهترین امکانات و خدمات را برای شم اارئه خواهیم کرد . برای کس اطلاعات بیشتر می توانید با ما در ارتباط باشید :

باغ تالار عروسی شمس العماره

آدرس :

کرج , بلوار پیام ( جاده قزل الحصار) , بلوار خلیج فارس ( ملک آباد ) , باغ تالار شمس العماره

شماره تماس :

۰۹۱۲۱۴۴۴۴۲۴        ۰۹۱۲۱۰۲۱۸۳۹        ۰۲۶۳۳۳۵۹۰۶۰


باغ عروسی شمس العماره همیشه بهترین آرزو را برای عروس و داماد شاد خواهد داشت .

برچسب ها: , , , , , ,

باغ تالار , باغ عروسی , تالار عروسی...
ما را در سایت باغ تالار , باغ عروسی , تالار عروسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر talarshams بازدید : 301 تاريخ : چهارشنبه 22 آذر 1396 ساعت: 15:23

تزئین ماشین عروس بسیار زیبا

/0 دیدگاه /در /توسط

تزئین ماشین عروس بسیار زیبا : تزیین ماشین عروس از مهمترین تدارکات مراسم عروسی بشمار می رود.و هر عروس و دامادی دوست دارد شیک ترین و زیباترین تزیین ماشین عروس را داشته باشد از این رو تزیین ماشین عروس بسیار زیبا از مهمترین نکته هایی می باشد که می بایست عروس و داماد قبل از برگزاری مراسم عروسی به آن توجه داشته باشند.

تزئین ماشین عروس

ماشین عروسی با همکاری باغ تالار عروسی شمس العماره

از برترین و ویژه ترین خدمات تالار و باغ عروسی شمس العماره ماشین عروسی و تزئین آن است . بهترین ماشین عروسی رو فقط انتخاب کنید تا بهترین گل آرایی را برای شما ارائه کنیم . برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه اجاره و تزئین ماشین عروسی با ما تماس بگیرید :


باغ تالار عروسی شمس العماره

آدرس :

کرج , بلوار پیام ( جاده قزل الحصار) , بلوار خلیج فارس ( ملک آباد ) , باغ تالار شمس العماره

شماره تماس :

۰۹۱۲۱۴۴۴۴۲۴        ۰۹۱۲۱۰۲۱۸۳۹        ۰۲۶۳۳۳۵۹۰۶۰

 

 

 

 

خدمات باغ تالار عروسی شمس العماره

باغ عروسی , باغ تالار عروسی , تالار عروسی , باغ برای عروسی , تالار پذیرایی , باغ برای مجالس جشن

 

 


در روز عروسی بین عروس و دامادهای ایرانی یک رسم زیبا وجود دارد و ان هم تقدیم کردن گلی از سوی داماد به عروس خانم می باشد و عروس خانم این گل را در دست خود نگه می دارد و با این شیوه آقا داماد به عروس خانم روزهایی سرشار از گل و زیبایی را به عروس خانم نوید می دهد. عروس و داماد با ماشینی که با گل های زیبا تزئین شده است به خانه جدید و رویایی خود راهی می شوند.برای انتخاب و دیدن آلبوم ها مخصوص دسته گل عروس و به گلفروشی هایی که مد نظرتان می باشد مراجعه کنید و از آلبوم دسته گل و گلهای ماشین عروس طرحی را به سلیقه خود و نامزدتان انتخاب کنید و در آخر برای روز مراسم با پرداخت پیش پرداخت با آنها قرار بگذارید.

در انتخاب گلفروشی برای تزئین ماشین عروس چند نکته را دقت کنید از جمله فاصله گلفروشی تا منزلتان،و فاصله و موقعیت مکانی گلفروشی با محل آرایشگاه عروس خانم و وضعیت مسیرهای تردد و ارتباطی و ترافیک احتمالی که معمولا روزهای پنجشنبه بیشتر است را در نظر بگیرید.

ماشینی که برای بردن عروس خانم به خانه بخت انتخاب کرده اید مال خودتان است؟

انتخاب ماشین عروس نیز مانند سایر تدارکات عروسی نیاز به هزینه و بودجه دارد.اما اگر میخواهید هزینه کرایه ماشین عروس در جیبتان بماند و برایتان مقرون به صرفه باشد بهتر است اگر که خودتان ماشین دارید ماشین خودتان یا ماشین یکی از فامیل یا آشناهایتان را برای روز عروسی انتخاب کنید.اما اگر جزئ افرادی هستید که دوست دارید ماشین عروستان ماشین لوکس و اجاره ای باشد در این صورت شرایط با قبل کاملا فرق می کند.

درست است که برای انتخاب گزینه های زیادی وجود دارد ولی هر انتخابی هزینه های مخصوص خود را دارد .وظیفه ما این است که در مورد شرایط اجاره ماشین عروس و همچنین مشخص کردن حدود قیمت ماشین ها حداقل کاری است که ما برای شما انجام می دهیم و شما هم با با در نظر گرفتن همه جوانب بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

شرایط اجاره ماشین عروس

  1. معمولا ماشین عروس را به مدت ۱۰ ساعت به اجاره می دهند و بیشتر از این ساعت ماشین در اختیار شما باشد باید به ازای هر ساعت هزینه اضافی پرداخت کنید.
  2. در بیشتر موارد تزئینات ماشین عروس و همچنین گل آرایی ماشین به عهده خود اجاره دهنده می باشد و برای این تزئینات هزینه ای جداگانه از مشتری گرفته میشود.شما اختیار دارید که نوع گل آرایی را از آلبوم هایی که گل فروشی در اختیار شما قرار می دهد انتخاب کنید.
  3. سعی کنید از محدوده شهر زیاد فاصله نگیر که این کار باعث می شود هزینه هایتان افزایش پیدا کند.
  4. اگر قصد دارید ماشینی که میخواهید اجاره کنید بدون راننده باشد باید یک چکی که به اندازه قیمت خودرو باشد به ودیعه بدهید این چک طبق قرارداد وقتی ماشین را تحویل دادید به خودتان برگردانده می شود اما اجاره دادن ماشین با راننده نیازی به چک ندارد.

برچسب ها: , , , , , , , , ,

باغ تالار , باغ عروسی , تالار عروسی...
ما را در سایت باغ تالار , باغ عروسی , تالار عروسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر talarshams بازدید : 269 تاريخ : سه شنبه 21 آذر 1396 ساعت: 17:16

لباس مجلسی مناسب برای مراسم عروسی و مهمانی

/0 دیدگاه /در /توسط

لباس مجلسی مناسب برای مراسم عروسی و مهمانی : برای رفتن به هر مراسمی چه مراسم عروسی یا مهمانی شما اول از هرکاری به فکر تهیه لباس برای این مجالس هستید و انتخاب لباس مجلسی مناسب برای مجالس عروسی و یا مهمانی از مهمترین کارهایی هست که قبل از رفتن به این مراسمات در فکر تهیه آن هستید.


 

خدمات باغ تالار عروسی شمس العماره

باغ عروسی , باغ تالار عروسی , تالار عروسی , باغ برای عروسی , تالار پذیرایی , باغ برای مجالس جشن

 


 

کارت دعوت مراسم عروسی که به آن دعوت هستید را جلو رویتان گذاشته اید و تصمیم میگیرید درب کمدتان را باز کنید و دارید با دقت لباسهای داخل کمدتان را وارسی میکنید و از خودتان سوال میکنید کدام لباس را برای مراسمی که به آن دعوت هستم را بپوشم.چشمتان به لباس رسمی که در عروسی بهترین دوستتان پوشیده بودید می افتد.و یا لباسی که در مراسم مهمانی همکارتان پوشیده بودید و یا لباسی که در مراسمات خودمانی فامیل پوشیده بودید را از دید خود می گذرانید.با وجود این لباس ها میتوانید یک تیپجدید و به روز بزنید و درعین حال سادگی و شیک پوش بودن خودتان را حفظ کنید.در این مهمانی ها دنبال خطر کردن نباشید .بهترین و مناسب ترین لباس برای این مجالس پوشیدن لباسهای طرح دار است.

لباس مجلسی مناسب برای مراسم عروسی

در نوع لباس و جواهراتی که میخواهید استفاده کنید حد اعتدال را رعایت کنید مواظب باشید که از زیورآلات بیش از حد استفاده نکنید.برای مثال اگر خانمی هستید که لباسی پوشیده اید که روی پیراهن از سنگ دوزی کار شده است بهتر است گردنبندی که بزرگ است استفاده نکنید.و یا آقایانی که از در پوشش خود از پیراهن ساتن یا براق استفاده کرده اند بهتر است از پوشیدن کفش یا کمربند براق و یا ورنی صرف نظر کنند.

اگر لباسی که پوشیده اید با سنگ دوزی تزئین شده است برای جلوه زیبا دادن به شما بهتر است به جای گردنبند از دستبند ،گوشواره یا انگشتر استفاده کنید.به رنگ بندی و تناسب رنگ لباس ها و کفشتان توجه کنید اگر پیراهن شما دارای سنگ دوزی یا منجوق است یا جنس لباس از لمه می باشد بهتر است کفش هایی که براق یا رنگی است نپوشید و برای سایر مراسم آنها را کنار بگذارید.یا اگر آقا هستید و یک دست کت و شلوار قهوه ای تیره دارید و دوست دارید از پیراهنی که به رنگ مغز پسته ای دارید بپوشید بهتر است از این کار صرف نظر کنید چون این رنگها کنار هم ترکیب خوبی به وجود نمی آورند.

نوع و رنگ زیورآلاتی که میخواهید برای مراسم استفاده کنید را مشخص کنید.مشخص کنید که رنگ طلایی یا نقره ای که کدام را میخواهید استفاده کنید.مثلا با گوشواره طلایی،گردنبند نقره ای آویزان کنیدبهتر است تناسب رنگ زیوارآلات را رعایت کنید.

به سبک لباس پوشیدنتان دقت کنید اگر خانمی پیراهنی با مدل رومی پوشیده است باید در نوع شنیون موها نیز این سبک را دخالت بدهد و یا کیف دستی که از چند سال بل درخانه دارد و اصلا مناسب این لباس نیست را به دست نگیرید.و یا آقایانی که دوست دارند پیراهن یقه بزرگ به سبک مشدی ها بپوشند دیگر نیازی نیست از سنجاق سینه روی کت استفاده کنند.

به طرح پارچه توجه خاص داشته باشید.اگر کیف دستی تان به طرح پوست ماری است دیگر از پیراهنی که به طرح چهارخانه است را نپوشید.و یا درمورد کت و شلوار آقایان اگر به طرح چهارخانه پوشیده اید از پوشیدن پیراهن راه راه منصرف بشوید.

برای مراسم های رسمی چه نوع لباسی بپوشیم

  1. همانگونه که از اسم این مراسم ها پیدا است این مراسم بسیار رسمی هستند و انتخاب نوع پارچه لباس بسیار مهم است،استفاده از لباس هایی که جنس پارچه آنها مخمل،پشمی،و یا از هر نوع پارچه ضخیم باشد ممنوع می باشد و مناسب ترین لباس پوشیدن یک پیراهن لخت،خنک و بلند تا نوک پا می باشد.
  2. برای این مراسم ها از لوازم آرایشی یا تزئینی اکلیل دار یا پر زرق و برق استفاده نکنید،تیپی که در این مراسمات میزنید باید از منظر زیبایی شناسی منطقی باشد.
  3. سعی کنید لباسی بپوشید که در خور و شایسته شخصیت شما باشد درست است پوشیدن یک پیراهن ساتن بلند با گوشواره های میخی الماس نشان زیباست ولی از حد گذشتن است شایسته است شخصیت واقعی خود را حفظ کنید.

جمع بندی

برای حضور شایسته در مراسمات و مهمانی ها همه چیز به اعتماد بنفس و تصوری که از خودتان دارید بستگی دارد.بهتر است همه چیز درباره خودتان از سن و روحیات و علاقه مندی هایتان را باور داشته باشید.هماهگونه که هستید خودتان را باور کنید و برای آنچه هستید لباس خرید نمایید،نه برای آنچه آرزویش را دارید .همیشه سعی کنید یک قسمت از لباس هایتان یا زیورآلات خود را از نظر رنگ برجسته کنید تا جلب توجه کنید و به چشم بیایید.همیشه سعی کنید هم از لحاظ سبک و هم از لحاظ رنگ هماهنگی و تناسب را رعایت کنید.


باغ تالار عروسی شمس العماره

آدرس :

کرج , بلوار پیام ( جاده قزل الحصار) , بلوار خلیج فارس ( ملک آباد ) , باغ تالار شمس العماره

شماره تماس :

۰۹۱۲۱۴۴۴۴۲۴        ۰۹۱۲۱۰۲۱۸۳۹        ۰۲۶۳۳۳۵۹۰۶۰


 

برچسب ها: , , ,

باغ تالار , باغ عروسی , تالار عروسی...
ما را در سایت باغ تالار , باغ عروسی , تالار عروسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر talarshams بازدید : 342 تاريخ : سه شنبه 21 آذر 1396 ساعت: 17:14

بهترین فصل گرفتن مراسم عروسی , تابستان یا زمستان ؟

/0 دیدگاه /در /توسط

بهترین فصل گرفتن مراسم عروسی , تابستان یا زمستان ؟ : برای همه این سوال پیش خواهد آمد که کدام فصل برای برگزاری جشن عروسی مناسب تر است؟

فصل تابستان و زمستان مناسب ترین فصل برای مراسم عروسی است. ما به شما کمک می کنیم تا با مزیتهای مراسم عروسی در این فصلها آشنا شوید و بهتر تصمیم بگیرید.

بهترین فصل گرفتن مراسم عروسی

تابستانی با هوای عالی

فصل تابستان با هوای خوب و دلنشینش می تواند مراسم با شکوهی را برای شما به ارمغان بیاورد، همچنین تابش نور خورشید عکس های شما را بسیار زیبا خواهد کرد. شما می توانید مراسم خود را در فضای باز بگیرید زیرا این فصل هوای بسیار خوبی دارد و مهمانان شما از فضای باز لذت خواهند برد. البته بهتر است که فضای داخل را هم برای مهمانان آماده کرده زیرا برخی از مواقع هوا در تابستان ناسازگار خواهد شد و ممکن است نبودن فضای بسته برای شما مشکل ساز شود پس پیشنهاد میکنیم که هر کجا که میخواهید مراسم خود را برگزار کنید دارای دو فضا باشد یکی باز و دیگری بسته.

 

 

 

 


 

 

خدمات باغ تالار عروسی شمس العماره

باغ عروسی , باغ تالار عروسی , تالار عروسی , باغ برای عروسی , تالار پذیرایی , باغ برای مجالس جشن

 

 


 

 

 

هوای تابستان خیلی خوب و لذت بخش است و گاهی گرمای آن می تواند مشکلاتی بوجود آورد که باعث اذیت مهمان ها شود برای اینکه مهمان ها احساس راحت تری داشته باشند سعی کنید از سایبان استفاده کنید تا آفتاب میهمانان را اذیت نکند و محلی برای افرادی که مایل هستند در سایه بشینند در نظر بگیرید. اگر شما در مناطق شرجی زندگی می کنید رطوبت زیاد میتواند میهمانان شما را آزار دهد به همین علت میتوانید نوشیدنیهای خنک سرو کنید.

عکس های منحصر به فرد در تابستان

همه ما میدانیم که نور در عکاسی نقش بسیار مهمی دارد. به همین علت مراسم هایی که در تابستان برگزار می شود دارای عکس های زیبایی به خاطر نور مناسب می باشد. اگرمی خواهید نور خورشید چشمانتان را اذیت نکند از عکاس خود بخواهید فضایی را انتخاب کند تا شما راحت تر باشید. همچنین سعی کنید سایه روی صورتتان نیافتد تا در عکس ها برایتان مشکل ساز شود.

تعطیلات تابستانی و مسافرت های پی در پی خانواده و دوستان

تابستان فصلی است که اکثر خانواده ها به مسافرت و تفریح به مکان های دیدنی می روند. برای اینکه دوستان وآشنایان در مراسم شما حضورداشته باشند تاریخ مراسم عروسی را هماهنگ کنید تا آن ها بتوانند در مراسمتان شرکت کنند تا بتوانید از وجود آنها لذت ببرید.

زمستان و قیمت مناسب

عروسی در فصل زمستان مزایایی را در بر دارد و به خاطر سردی هوا در این فصل مراسم های کمتری برگزار می شود، پس شما به راحتی می توانید مکان های مناسبی را با قیمت خیلی پایین تر به نسبت تابستان پیدا کنید.

نورپردازی زیبا در زمستان

اگر می خواهید مراسم عروسی خود را در فصل زمستان برگزار کنید می توانید فضا را با شمع و چراغ، نور پردازی کنید و یک فضای رمانتیک را در مجلس خود داشته باشید. همچنین به بخاطر سردی هوا می توانید از شیرینی های گرم ونوشیدنی های گرم برای پذیرایی از مهمان هایتان استفاده کنید.

استفاده از شنل، کت و… در فصل سرد

در این فصل سرد برای گرم کردن خود از یک کت یا یک شنل می توانید استفاده کنید که باعث زیبایی و جذابیت شما هم خواهد شد. ولی خرید کردن این نوع لباس ها هزینه بر می باشد و ممکن است خرج زیادی روی دستتان بگذارد. اگر می خواهید هزینه کمی پرداخت کنید می توانید آن را از مزون یا از دوستان خود قرض بگیرید تا باعث کاهش هزینه های شما شود.

برف و سرما در مراسم زمستان

اگر مراسم عروسی در فصل زمستان ارزوی شما می باشد و می خواهید در فصلی که برف می بارد عروسی خود را برگزار کنید توجه داشته باشید که با بارش برف و سرما رفت و آمد برای میهمان ها سخت می شود و حتی ممکن است بعضی ها هم به علت بارش برف از عروسی شما صرف نظر کنند.

پیشنهاد باغ تالار عروسی شمس العماره در انتخاب فصل مناسب برای عروسی

باغ تالار عروسی شمس العماره با بکار گیری بهترین امکانات و مدرنترین تجهیزات سرمایشی و گرمایشی بدون اینکه اذیتی مهمان های شما ببینند در تمامی فصول آماده اجرای مراسم عروسی شما می باشد. وجود تالار های بسیار مجلل سر پوشیده و باغ ما را از انتخاب بی نیاز کرده و لذا در هر فصلی آمادگی پذیرایی مهمانان شما را در مراسم با شکوه عرویتان داریم .

محوطه و باغ عروسی شمس العماره مناسب برای عروسی در فصل های گرم : فصل تابستان و پاییز می باشد .

تالار های پذیرایی مجلل و با شکوه نیز با تجهیزات مدرن گرمایشی می توانند پذیرای مهمانان در هر چهار فصل را داشته باشند.

اگر به دنبال باغ برای عروسی و اجرای مراسم جشن و … هستین می توانید از باغ تالار شمس العماره دیدن بفرمایید و تمامی امکانات ما را از نزدیک مشاهده کنید . برای تک تک فصل های سال امکانات ویژه ای را ارائه خواهیم داد.


در آخر، هر کدام از فصل ها مزایای خود را دارند، اول از همه بهتر است که به سلیقه خود و خانوادتان نگاه کنید که کدام را بیشتر می پسندند. پس با آنها مشورت کرده و بهترین فصل را برای عروسی خود انتخاب کنید. پیشنهاد ما این است که اگر می خواهید هزینه کمتری برای تالار و در کل برای مراسم خود خرج کنید بهتر است در فصل زمستان بگیرید که کمی قیمت ها مناسب تر از تابستان می باشد.


باغ تالار عروسی شمس العماره

آدرس :

کرج , بلوار پیام ( جاده قزل الحصار) , بلوار خلیج فارس ( ملک آباد ) , باغ تالار شمس العماره

شماره تماس :

۰۹۱۲۱۴۴۴۴۲۴        ۰۹۱۲۱۰۲۱۸۳۹        ۰۲۶۳۳۳۵۹۰۶۰


 

برچسب ها: , , , , , , ,

باغ تالار , باغ عروسی , تالار عروسی...
ما را در سایت باغ تالار , باغ عروسی , تالار عروسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر talarshams بازدید : 252 تاريخ : سه شنبه 21 آذر 1396 ساعت: 17:12